- Vastaanotettu kiitos 0
- Keskustelu
- Keskustelua leivonnasta
- Makeiset ja suklaat
- cookiepopsit, cakepopsit ja niiden säilyvyys.
cookiepopsit, cakepopsit ja niiden säilyvyys.
13.10.2011 13:59 - 13.10.2011 13:59 #19848
: Manteli81
cookiepopsit, cakepopsit ja niiden säilyvyys. kirjoittanut Manteli81
En ole kumpiakaan ikinä tehnyt mutta niitä ovat blogit pullollaan ja mieli tekisi kovasti kokeilla. Miten ne säilyy? siis kuinka paljon etukäteen niitä voisi tehdä ja missä niitä pitäisi säilyttää? onko jääkaappi pakollinen?
Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
16.10.2011 11:31 - 16.10.2011 11:31 #11095
: Tanja
Vastaus käyttäjältä Tanja aiheessa Re: cookiepopsit, cakepopsit ja niiden säilyvyys.
Noi on ihan hauska villitys nyt.
Riippuu ihan aineksista miten säilyy ja missä. Jos teet vaikka kahvikakun, murskaat sen, pyörittelet palloiksi ja valelet suklaalla niin säilyy pallukat ihan huoneenlämmössäkin parisen viikkoa. Jos taas palloloissa on helposti pilaantuvia juttuja kuten kermaa tai tuorejuustoa joka vaatisi kylmäsäilytystä, täytyy silloin säilyttää jääkaapissa.
Laitathan sitten kuvia johonkin jos teet niitä, olis kiva nähdä.
Laitathan sitten kuvia johonkin jos teet niitä, olis kiva nähdä.
- PapunKakut
- Poissa
- Taikinanmaistelija
-
Vähemmän
Lisää
- Vastaanotettu kiitos 0
21.10.2011 10:13 - 21.10.2011 10:13 #11162
: PapunKakut
Vastaus käyttäjältä PapunKakut aiheessa Re: cookiepopsit, cakepopsit ja niiden säilyvyys.
21.11.2011 17:38 - 21.11.2011 17:38 #11497
: Lotta
Vastaus käyttäjältä Lotta aiheessa Re: cookiepopsit, cakepopsit ja niiden säilyvyys.
bakerella blogissa on kyllä ihasteltu noita cakepopseja, sööttejä on. Kerrat tein itsekin suklaakakusta ja onhan ne kivoja mutta mielummin tekee vaikka minicupcakeseja... Niissä on niin paljon työtä eikä ne loppujen lopuksi kummistaan ole niin erikoisia. Ja jos teette niin suosittelen että peittää suklaalle eikä candy meltseillä niinkun usen ulkomailla. Ne ei maistu hyvälle niin isolla alueella, meillä meni roskiin.
23.11.2011 09:48 - 23.11.2011 09:48 #11522
: Tanja
Vastaus käyttäjältä Tanja aiheessa cookiepopsit, cakepopsit ja niiden säilyvyys.
Samaa mieltä, candy meltsit maistuu ihan kamalalle.
- MinttuMaaria
-
- Poissa
- Pullanpyörittäjä
-
23.11.2011 17:31 - 23.11.2011 17:31 #11530
: MinttuMaaria
MinttuMaarian leipomukset
Vastaus käyttäjältä MinttuMaaria aiheessa Re: cookiepopsit, cakepopsit ja niiden säilyvyys.
Olen pariin otteeseen tehnyt cookiepopseja ja ovat todella hyviä. Joulun aikaan voisi kokeilla siirappipipareita niihin

- MinttuMaaria
-
- Poissa
- Pullanpyörittäjä
-
07.01.2012 08:10 - 07.01.2012 08:10 #11930
: MinttuMaaria
Vastaus käyttäjältä MinttuMaaria aiheessa Re: cookiepopsit, cakepopsit ja niiden säilyvyys.

08.04.2013 07:37 - 08.04.2013 07:37 #16323
: Mimosa
Vastaus käyttäjältä Mimosa aiheessa Re: cookiepopsit, cakepopsit ja niiden säilyvyys.
Heh, mulle tuli heti mieleen että eivät ne kyllä kovin kauaa säily ainakaan meillä
Mutta siis tosissaan, oon esimerkiksi juhlia varten valmistanut cakepopsit etukäteen pakastimeen ja sitten sen suklaakuorrutteen ja koristelut oon tehnyt juhlia edeltävänä päivänä. Paremmin säilyy tietty sellaiset, missä on käytetty täytteessä pelkästään pikkuleipiä tai kakkutaikinaa. En oo kyllä kokeillut kauanko jääkaapissa säilyisi tuorejuustoa tai rahkaa sisältävät popsit..
09.04.2013 13:39 - 09.04.2013 13:39 #16335
: Aliica98
Vastaus käyttäjältä Aliica98 aiheessa Re: cookiepopsit, cakepopsit ja niiden säilyvyys.
Ihanaa, innostuin itsekkin nuista cookie poseista kun luin näitä kommentteja! Ois todella kiva kokeilla
Mikä olisi parempi, cookie popsit joissa tuorejuustoa vai cake popsit? Mistä itse olette tykänneet enemmän?
Ja vaikka kaikki näyttävät candy meltsejä karsastavan, haluaisin silti niillä kokeilla kuorruttaa, että mistähän niitä löytyisi parhaiten? Onko jostain kaupasta löytynyt vai onko "pakko" tilata netin kautta
Mikä olisi parempi, cookie popsit joissa tuorejuustoa vai cake popsit? Mistä itse olette tykänneet enemmän?
Ja vaikka kaikki näyttävät candy meltsejä karsastavan, haluaisin silti niillä kokeilla kuorruttaa, että mistähän niitä löytyisi parhaiten? Onko jostain kaupasta löytynyt vai onko "pakko" tilata netin kautta
20.05.2013 12:34 - 20.05.2013 12:34 #16560
: mare78
Vastaus käyttäjältä mare78 aiheessa Re: cookiepopsit, cakepopsit ja niiden säilyvyys.
Itse tykkään enemmän cake popseista..jotenkin tuorejuusto sotkettuna keksimuruun ei innosta. Kannattaa tehdä kostea ja hyvä suklaakakkupohja esimerkiksi.. Kaupoista löytyy candy meltsejä johtuen missä asut. Tampereella niitä saa esim kakkuateljeesta.
- TOFFEEPALLO
- Poissa
- Keksimestari
-
Vähemmän
Lisää
- Vastaanotettu kiitos 0
19.01.2014 19:53 - 19.01.2014 19:53 #17438
: TOFFEEPALLO
Vastaus käyttäjältä TOFFEEPALLO aiheessa Re: cookiepopsit, cakepopsit ja niiden säilyvyys.
- Suklaapossu
- Poissa
- Keksimestari
-
Vähemmän
Lisää
- Vastaanotettu kiitos 0
06.05.2014 09:18 - 06.05.2014 09:18 #17898
: Suklaapossu
Vastaus käyttäjältä Suklaapossu aiheessa Re: cookiepopsit, cakepopsit ja niiden säilyvyys.
Eivät säily meillä hetkeä kauempaa, ellen ehdi saamaan niitä nopsaan pakkaseen
Mä käytän kuorruttamiseen osaksi Candy Melts-nappeja, joita "landraan" normaalilla suklaalla. En jaksa aina temperoida suklaata, niin näin vältän sen, mutta kuorrute pysyy paremmin popsin päällä eikä sula niin helposti. Pakkasessa olen säilytellyt ja ottanut sieltä tarpeen mukaan sulamaan. Niin ja keksipopsit teen itsetehtyyn murotaikinapohjaan, johon sekoitan pätkistä, sulatettua omaria, kondensoitua maitoa + kahvia, milloin mitäkin. Ovat tosi hyviä!
- Keskustelu
- Keskustelua leivonnasta
- Makeiset ja suklaat
- cookiepopsit, cakepopsit ja niiden säilyvyys.
Sivu luotiin ajassa: 0.191 sekuntia