- Vastaanotettu kiitos 0
Suklaakerho (Home Enter)
17.02.2011 18:15 - 17.02.2011 18:15 #19731
: Paula
Suklaakerho (Home Enter) kirjoittanut Paula
En mä kyllä ihan tosissani harkiste tuohon liittymistä, mutta mitä ajatuksia kyseinen
kerho
muissa herättää? Ketkä nuihin liittyy? Mulla kyllä tulis syötyä liikaa namia.
Toi olis "halpa" kai sillon, jos ostais normaalistikin joka viikko erikoissuklaita?
Toi olis "halpa" kai sillon, jos ostais normaalistikin joka viikko erikoissuklaita?
Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
17.02.2011 18:45 - 17.02.2011 18:45 #8706
: aleksi
Vastaus käyttäjältä aleksi aiheessa Re: Suklaakerho (Home Enter)
onhan toi periaatteessa ihan mielenkiintoista ja näytti olevan jotain hyviäkin suklaita mukana mutta toisaalta tommonen tv-shop tyylinen myynti hömppä ja huonosti suomennettu sivu ei kauhesti innosta rahojaan tuhlaamaan.
17.02.2011 20:12 - 17.02.2011 20:12 #8712
: Sirkku
Vastaus käyttäjältä Sirkku aiheessa Re: Suklaakerho (Home Enter)
Voi vitsit, mie en ees uskalla kuvitella minkä muotoinen miusta tulis jos tuommoiseen liittysin
Ihan vakavasti ottaen, miusta toi on periaatteessa hauska keksintö ja siinähän sais aina kerran kuussa lastin suklaata, eikä tarviis kaupasta ostaa yhtään. Tosin sitten ei saa valita niitä suklaita, mikä miusta on kuitenkin aika olennaista. Lisäks oon Aleksin kanssa samaa mieltä siitä, millasta mainonta on. Mut ei kuitenkaan mikään paha idea
Ihan vakavasti ottaen, miusta toi on periaatteessa hauska keksintö ja siinähän sais aina kerran kuussa lastin suklaata, eikä tarviis kaupasta ostaa yhtään. Tosin sitten ei saa valita niitä suklaita, mikä miusta on kuitenkin aika olennaista. Lisäks oon Aleksin kanssa samaa mieltä siitä, millasta mainonta on. Mut ei kuitenkaan mikään paha idea
20.02.2011 11:07 - 20.02.2011 11:07 #8724
: aleksi
Vastaus käyttäjältä aleksi aiheessa Re: Suklaakerho (Home Enter)
varsinainen läskeys ei kyllä tossa sinänsä ole ongelma.. viisi levyä on aika sama kun 2 fasun sinistä ja kai monetkin syö kuussa sen verran vähintään niitä? ja tummassa suklaassa ei ole yhtään niin paljoa edes sokeria.
20.02.2011 16:14 - 20.02.2011 16:14 #8725
: Sirkku
Vastaus käyttäjältä Sirkku aiheessa Re: Suklaakerho (Home Enter)
Toi on kyllä hyvä pointti, että tumma suklaa on edes hitusen vaaleaa "terveellisempää". Mie syön enimmäkseen tummaa muutenkin, tosin kyl maitosuklaakin maistuu. Täytyy tunnustaa etten tullu kattoneeks, minkä kokoisia ton paikan levyt oli. Miun suklaankulutus vaihtelee sen verran, etten oikein osaa sanoa, paljonko syön kuussa.
- safkaseireeni
- Poissa
- Pullanpyörittäjä
-
Vähemmän
Lisää
- Vastaanotettu kiitos 0
08.09.2011 14:46 - 08.09.2011 14:46 #10808
: safkaseireeni
Näyttäisi olevan muutama luksusmerkki ainakin tuossa mukana, mutta vähän kyllä epäilyttää että nostavatko katteitaan pistämällä välillä tuubaa sekaan. Painoindeksille ei tosiaan ainakaan tee hyvää, niinkuin tuossa muutkin jo kommentoivat.
Viiniä ei tarvita maitokaupassa, mutta Vahlronaa ja muuta laatusuklaata tahtoisin kyllä joka markettiin....
Vastaus käyttäjältä safkaseireeni aiheessa Re: Suklaakerho (Home Enter)
En mä kyllä ihan tosissani harkiste tuohon liittymistä, mutta mitä ajatuksia kyseinen kerho muissa herättää? Ketkä nuihin liittyy? Mulla kyllä tulis syötyä liikaa namia.
Näyttäisi olevan muutama luksusmerkki ainakin tuossa mukana, mutta vähän kyllä epäilyttää että nostavatko katteitaan pistämällä välillä tuubaa sekaan. Painoindeksille ei tosiaan ainakaan tee hyvää, niinkuin tuossa muutkin jo kommentoivat.
Viiniä ei tarvita maitokaupassa, mutta Vahlronaa ja muuta laatusuklaata tahtoisin kyllä joka markettiin....
24.01.2012 13:28 - 24.01.2012 13:28 #12217
: Tilli85
05/15 syntyneen prissessan leipova äiskä. Kynnen aluset useasti myös mullassa puutarhassa vietetyn ajan takia
Vastaus käyttäjältä Tilli85 aiheessa Re: Suklaakerho (Home Enter)
Olin hetken tuossa kerhossa mukana mutta vaikka olenkin suklaahiiri niin ei kovin hyviä suklaita tuota kautta saanut ja rahaa meni.
05/15 syntyneen prissessan leipova äiskä. Kynnen aluset useasti myös mullassa puutarhassa vietetyn ajan takia

Sivu luotiin ajassa: 0.171 sekuntia