Kokemuksia Lontoon kakkumessuista

Lisää
27.08.2014 06:58 - 27.08.2014 06:58 #19206 : Lime
Kokeilempa täältä kysellä kokemuksianne Lontoossa keväisin järjestettävistä kakkumessuista. Suunnitelmissa olisi ensikeväänä päästä käymään kyseisillä messuilla. Matkakokemusta ulkomailla on kuitenkin hirmu vähän ja kakki "käytännön" järjestelyjä helpottavat vinkit ovat tervetulleita (Lennot, majoitus, liikkuminen Lontoossa esim.Farnhamiin, jne) Kuinka sinun reissusi sujui ja mitä ehdottamasti kannattaa ottaa huomioon reissua suunnitellessa?

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
27.08.2014 15:22 - 27.08.2014 15:22 #18167 : Tanja
Vastaus käyttäjältä Tanja aiheessa Re: Kokemuksia Lontoon kakkumessuista
Heippa Lime ja tervetuloa foorumille!

Tiedän että täällä pyörii porukkaa jotka ovat käyneet messuilla! Toivottavasti tämä viesti tavoittaa heidät, sillä itsekin mieluusti kuulisin kokemuksia!

Lisää
01.02.2016 11:37 - 01.02.2016 18:32 #20065 : Leivontanurkka
Vastaus käyttäjältä Leivontanurkka aiheessa Marraskuiset Lontoon messut ja reissu
Heippa!
Tästä onkin jo vuosi sitten kysytty, mutta laitan linkin omaan blogiini ,jossa kirjoitus viime vuoden marraskuisesta reissustamme Lontoon kakkumessuilla ( ja reissusta). Siellä myös tämän hetken hintoja mitä meni ja muuta. Lukaskaapa jos kiinnostaa :D
http://mammaleipoo.vuodatus.net/lue/2015/12/lontoon-reissu-ja-messut-6-9-11

Heidi / Leivontanurkka
Viimeksi muokattu: 01.02.2016 18:32 Tanja. Syy: muokkasin linkin toimivaksi :)
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Tanja

Lisää
02.02.2016 05:21 #20083 : tonttoli
Vastaus käyttäjältä tonttoli aiheessa messut
Oi, ihanaa kuulla muiden kokemuksia sieltä! Luen mielelläni Leivontanurkka kuulumiset!

Sinne meneminen on myös oma pitkäaikainen haaveeni... :)

Lisää
02.02.2016 07:53 #20085 : Leivontanurkka
Vastaus käyttäjältä Leivontanurkka aiheessa .
Itse olin haaveillut myös muutaman vuoden noista messuista ja vihdoin sain toteutettua. Meillä oli myös mahtava reissuporukka, joka toi oman ihanuuden/hauskuuden reissuun.
Messut oli valtavat, hyvin paljon katsottavaa ja shopattavaa :woohoo: . Ja sitten vielä ne kaikki kilpailevat kakut ja kuppikakut, oih ja voih. Päivä meni nopsaa, olisi tarvinnut toisenkin jotta olisi voinut kunnolla katsella kilpailijoiden luomuksia. Mutta blogistani löytyy monen monta kuvaa ( ja koneelta vielä enemmän XD ). Kuvia tuli reissun aikana näpsittyä n. 800!

Heidi / Leivontanurkka

Lisää
02.02.2016 08:18 #20088 : MiaMarika
Vastaus käyttäjältä MiaMarika aiheessa Lontoon kakkumessut
Olen halunnut päästä Lontoon kakkumessuille mutta ihanaa kun laitoit linkkiä reissustanne, kiitos. Tämä vaan lisäsi messukuumetta :) ja tuo Elsa nukke!!! Minun pikku tyttöseni olisivat olleet niin onnellisia kun olisivat saaneet tuollaisen Elsa nuken valoineen ja äänineen. Tytöt ovatkin toiveneet että mentäisi kesälomareissulla Lontooseen. Vanhempi tyttöseni kun on tullut siihen tulokseen, nettisurffailun tulos, että Englannista löytyy upeimmat ja laajimmat valikoimat Frozen nukkeja ;) Ehkä jonain vuonna reissu toteutuukin mutta sitten mennään kyllä kakkumessujen aikana :)

Lisää
02.02.2016 08:24 #20089 : Leivontanurkka
Kuulehan, Disney kauppa oli aika täynnä kaikkea IHANAA! Disney fanina, olisin halunnut tyhjentää koko kaupan :lol:
Ja kyllä, rozenia löytyi. Suosittelen todella kovasti myös käymään Primarkissa!

Heidi / Leivontanurkka

Lisää
02.02.2016 18:10 #20095 : MiaMarika
Vastaus käyttäjältä MiaMarika aiheessa Frozenia :)
Voin uskoa!! Kyllä tässä vissiin tarttee lähteä Lontooseen :) Kunhan ensinnä selätän lentopelon. Mutta tuo Primark? Onko se lelukauppa?

Lisää
02.02.2016 19:02 #20104 : Leivontanurkka
Primarkissa on vaatteita lapsille, naisille, miehille, kodin tavaraa ja kaikkea kivaa XD

Heidi / Leivontanurkka

Lisää
03.02.2016 07:58 #20108 : MiaMarika
Vastaus käyttäjältä MiaMarika aiheessa kokemuksia Lontoon kakkumessuista
Entä Primark:n hintataso? Jäi kiinnostamaan. Onko jotain muita vinkkejä antaa, lähinnä mihin kannattaisi suunnata? Kahviloita jne.

Lisää
03.02.2016 08:46 #20117 : Leivontanurkka
Hintataso Primarkissa ei päätä huimaa ;) Sehän se sinne menemisen ongelma sitten on! Ja on ollut ihan hyvää tavaraa mitä sieltä olen ostanut, myös erilaista jotkut mitä täällä. Ystäväni osti aivan ihanan Elsan puvun, melkoisen hyvään hintaan. Jäin sitä sitten itse harmittelemaan, miksi en itse ostanut XD Olin jo hankkinut hieman aikaisemmin puvun jo nuorimmalleni.
Kahviloita löytyy, kalliita ja hyvän hintaisia. Halpa maahan Lontoo ei ole, mutta kaikenlaisia herkkuja löytyy. Oih! Kun voisi palata taas noihin tunnelmiin <3

Heidi / Leivontanurkka

Sivu luotiin ajassa: 0.204 sekuntia
Toteutus: Kunena foorumi

Sponsorit 2017