- Vastaanotettu kiitos 0
- Keskustelu
- Leivontaan liittyvää netissä
- Leivonta-aiheiset blogit, kilpailut ja tapahtumat
- Uusi leivonta-aiheinen lehti!
Uusi leivonta-aiheinen lehti!
- tahmatassu
- Poissa
- Kakkumaakari
-
Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Kyllä minä ainakin pärjään näillä lehdillä maaliskuuhun asti
- MinttuMaaria
-
- Poissa
- Pullanpyörittäjä
-
Sain tälläisen vastauksen:
Hei,
Lehdestä järjestettiin markkinointitesti Tampereen ja Jyväskylän seuduilla, joka päättyi juuri osaan 6.
Julkaisu alkaa keväällä 2013 koko maan laajuisena silloin sitä on taas
mahdollista saada.
Lupasivat vielä toimittaa muut lehdet, jos haluan
MinttuMaarian leipomukset

Pistin tiedustelua lehdistä, kun en ole meidän seudulta lehteä bongannut.
Sain tälläisen vastauksen]http://www.leivontafoorumi.fi/portaali/images/icon_razz.gif[/img]
tilasitko aikaisemmatkin lehdet, jos tilasit niin millä hinnalla ne sitten tulivat (5,9 euroako?)? saisinkohan minäkin muut lehdet, riippuu kyllä vähän hinnasta, että otanko...? Muistatteko muut, millisia juttuja aikaisemmissa lehdissä on ollut, olisivatkohan nekin ottamisen arvoisia, vai kannattaiskohan vaan eka kokeilla ensi keväänä muutamalla lehdellä...
- MinttuMaaria
-
- Poissa
- Pullanpyörittäjä
-
Hei,
Kaupanpäällisiä emme valitettavasti saaneet testiin mukaan.
Ne tulevat sitten kun sarja alkaa maan laajuisesti keväällä uudestaan.
Osa 1 maksaa 2,95 euroa, muut lehdet ovat 5,95 euroa / kpl.
Kaikki 6 siis yhteensä olisivat postikuluineen 35,70 euroa.
Aiheista en osaa niin sanoa muuten kuin että kakkuja ja muffineja ja muita pikkuleivonnaisia
näyttäisivät olevan täynnä...
Postikuluista ei ollut mitään puhetta, mutta ne varmasti tulee siihen päälle. En vielä ole kuitenkaan niitä sieltä tilannut, kun eräs Tampereen lähistöllä asuva ystävä lupasi käydä sieltä ostamassa
MinttuMaarian leipomukset

- unelmaaleipomass
- Poissa
- Keksimestari
-
- Vastaanotettu kiitos 0
- nami-hiiri
-
- Poissa
- Foorumin emo
-
Mikäli olen pysynyt mukana, niin Kotimaassa on nyt kolme suomeksi ilmestyvää 'samalla viivalla' olevaa leivontalehteä.
MAKU - kustantajansa mukaan]LEIVOTAAN [/color]- superlatiiviä siitäkin käytetään mainoksissa]Herkku LEIVONTA [/color]… se on niin uusi, että on vasta 3. numero nyt ilmestynyt, suomalainen, kustantaja ei vielä tohdi sitä mainostaa superlatiivein
Onko muilla jo kokemuksia viimeisimmästä julkaisusta? Minä sain 2. numeron slypaketissa yllärinä ja ihastuin sivujen ulkoasuun. Ne reseptit, joita olen lehdestä nyt kokeillut, ovat pitäneet kutinsa ja leipomukset onnistuneet.
MAKU -lehdestä on ollut vuosissa jo paljon kokemusta, aina positiivisesti. Keskimmäisen lehden ongelmana oli pitkään houkuttelevien kuvien ihanien reseptien huonot, jopa harhauttavat suomennokset - tosin nyt tilanne on mielestäni korjaantunut.
Viime vuonna lopetin lehtien tilailun, kun olin puolet vuodesta matkoilla ja ostelin erilaisia leivonta- ja koristelujulkaisuja itselleni tuliaisiksi .....nytkään en ole paikallani sellaista jaksoa, että tarjouksen voisi edes yhdestä julkaisusta käyttää hyväkseen....
.
Voisin lopettaa suklaan syömisen, jos haluaisin, mutta en ole luovuttajatyyppiä.
- VaniljaVilla
- Poissa
- Keksimestari
-
- Vastaanotettu kiitos 0
Mäkin tilasin koko setin silloin kun sitä sai. Tilaamalla sai vaikka minkälaista extra"krääsää" kylkiäisenä. Esim. piparitykki ja kakkukupu yms. Harmi ettei lehteä kai enää ole..Tänään kaupassa käydessä silmään sattui Koristeelliset kakut niminen lehti. Ja pakko oli ostaa
Kamalan iso ei lehti ole ja uusi ilmestyy joka viikko, mutta toisaalta hintakaan ei kyllä päätä huimannut. Tutustumistarjous oli huimat 2,95e (normaali hinta 5,95)...
Mutta siis oikeastaan syy, miksi lehti tarttui kaupasta mukaan oli kylkiäiset Kaksi eri kokoista perhosmuottia ja vaaleanpuneinen koristehile
Itsekkin olen ostanut tuon kylkiäisten takia ja tilasin myös kylkiäisten ja miksei myös jos oppis jotain uutta
- Keskustelu
- Leivontaan liittyvää netissä
- Leivonta-aiheiset blogit, kilpailut ja tapahtumat
- Uusi leivonta-aiheinen lehti!