kakut pakkaseen

Lisää
03.06.2010 14:21 - 03.06.2010 14:21 #19577 : Anonymous
Anonymous loi aiheen:
Hei, meillä juhlien vierasmäärä yllättäen tuplaantui ja jääkaappi ei enää riitä, eikä myöskään aika juhlia ed. päivinä.
Olisiko hyviä vinkkejä sekä suolaiseen että makeaan tarjottavaan, jotka voisi tehdä etukäteen ja pakastaa.

Kiitos!

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
03.06.2010 16:00 - 03.06.2010 16:00 #6083 : tuh
tuh vastasi aiheeseen: Re: kakut pakkaseen
Mä sanoisin että melkeen mitä vaan voi pakastaa. Täyte- ja voileipäkakut tosin vaan pohjattuina, ja koristelut ja pursotukset vasta juhlapäivänä. Mitä olisit tehnyt jos vierasmäärä olisi pysynyt samana? Sama suunnitelma voi olla mahdollinen ehkä pakkasen kauttakin.

Ja olen sanonut tän ehkä jo monessa paikassa, mutta sanon vieläkin: Ei kannata pelätä pakastinta, ammattipaikoissakin pakastetaan lähes kaikki tuotteet ja se laatu ei kärsi siitä. Monet sanoo että konditorioiden ja leipomoiden tuotteet on ihan kuraa ja pahanmakuisia ja monet kauhistuvat kun kuulevat pakastuksesta (ja syyttävät huonoa laatua siitä), mutta mä väitän että jos tuote on pahaa niin se on pahaa kyllä ilman pakkastakin - suuri osa paikoista käyttää kaiken maailman puolivalmisteita mitkä maistuu muovilta, yhtä pahalta ne tuotteet maistuisi vaikka niitä ei olisi pakastettu. Samoin jos on laatuaineet ja hyvät reseptit niin ei se pakastin niitä tuotteita pilaa .

Että laita tänne vähän sun suunnitelmia ja toiveita niin mietitään miten onnistuisi .

Lisää
05.06.2010 09:39 - 05.06.2010 09:39 #6114 : Pricilla
Pricilla vastasi aiheeseen: Re: kakut pakkaseen
Täysin samaa mieltä Tuhin kanssa:)

Lisää
06.06.2010 11:22 - 06.06.2010 11:22 #6119 : suvikeiju
suvikeiju vastasi aiheeseen: Re: kakut pakkaseen
Suolaisista tulis mieleen erilaiset pasteijat, ne on helppo sitten juhlapäivänä pakkasesta sulattaa.

Sivu luotiin ajassa: 0.066 sekuntia
Toteutus: Kunena foorumi

Sponsorit 2017