Leivonta-aiheiset ohjelmat TV:ssä

Lisää
12.02.2014 17:33 - 12.02.2014 17:33 #17593 : Tanja
Tanja vastasi aiheeseen: Re: Leivonta-aiheiset ohjelmat TV:ssä
Katoitteko eilen ekan jakson Suomen paras leipomo -sarjaa? Itse en päässyt telkkarin ääreen mutta ihan mielenkiintoista olisi seuraavat jaksot katsoa jos vain aikaa liikenee!

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
05.04.2014 19:44 - 05.04.2014 19:44 #15628 : netch
netch vastasi aiheeseen: Re: Leivonta-aiheiset ohjelmat TV:ssä
Tällä hetkellä tulee seurattua kaikkia mahollisia leivonta ohjelmia, oon vaan jääny koukkuun
Suomen paras leipomo, Britannian paras leipomo ja koko Britannia leipoo tulee tällä hetkellä.
Jokusen aikaa sitte tuli koko Tanska leipoo ja koko Ruotsi leipoo. Kyllä riittää kateltavaa!
Etenki tuo Britannian paras leipomo, sitä tulee näköjään neljä kertaa joka viikko

Tuntuu välillä että käy ihan työstä nuitten leivonta ohjelmien seuraaminen

Lisää
17.10.2014 09:22 - 17.10.2014 09:22 #18371 : Petra
Petra vastasi aiheeseen: Re: Leivonta-aiheiset ohjelmat TV:ssä
Huomasin vasta eilen, että uusi tuotantokausi Koko Suomi leipoo-ohjelmasta on alkanut jo aikaa sitten. Katsoinpa sitten kaikkijaksot Katsomosta yhteen pötköön yötä myöten.

Budapest-leivoksissa ihmetytti suuresti, että miksi ihmeessä siihen käytettiin vaniljakreemijauhetta? Lisäksi tiramisun liivate mietitytti. Ei tiramisu mitään liivatetta tarvitse, en ainakaan minä ole koskaan laittanut. Olenkohan minä vain vähän liian kriittinen? Ihan mukavaa hyvän mielen viihdettä tuo ohjelma kuitenkin, aion katsoa loputkin jaksot. Varsinkin kun kaikki leipojat vaikuttavat olevan niin ihania ja persoonallisia.

Seuraako muut tätä tuotantokautta?

Lisää
19.10.2014 20:05 - 19.10.2014 20:05 #18378 : amanda
amanda vastasi aiheeseen: Re: Leivonta-aiheiset ohjelmat TV:ssä
Täällä on yksi erittäin innokas leipomisohjelmien ystävä, tällä hetkellä kestonauhoituksessa Leila leipoo, Koko suomi leipoo ja jopa Sara leipoo.... Leila leipoo on yksi mun suosikeista koska ensinnäkin Leila on mun mielestä aivan ihana ja sopivan höpsö tapaus, ja ihan omien leivontakokemusten perusteella Leilan reseptit on taivaallisen maukkaita, ei liikaa kikkailua vaan keskitytään hyviin makuihin.
En ole muita Sara La Fountainin ohjelmia ikinä katsonut, mutta tuo leivontaohjelma on kyllä ollut pienoinen pettymys (toisaalta, mikä EI olisi Leilan jälkeen?). Sara käyttää resepteissä tosi paljonaromeja ja väriaineita ja välillä jopa valmistaikinoita, ne reseptit ei oikein innosta alun alkaenkaan tämän takia. Mutta ehkä ne on suunnattu enemmän esimerkiksi kiireisille leipureille, jotka haluaa saada nopeasti ja helposti valmista?
Koko Suomi leipoo on kyllä ihana ohjelma myös, oon iloinen että formaatti tuli Suomeenkin vaikka enkkuversio onkin kyllä vielä parempi. Juuri niin kuin Petrakin tuossa mainitsi, ei brittiversiossa tulisi kuuloonkaan että käytettäisiin jotain puolivalmisteita kuten juuri kreemijauhetta. Itse olen tämän alle vuoden mittaisen leipomisbloggailuni aikana tehnyt vaniljakreemin yhden kerran itse, eikä se ollut mitenkään vaikeaa. Luulisi tuomaroinninkin olevan helpompaa jos tuollaisten valmiiden seosten käyttäminen jätettäisiin väliin, silloin ainakin leivonnaiset maistuisivat erilaisilta. Mä kyllä vielä elättelen sitäkin toivoa vielä että kahden leipomuksen sijaan joka jaksossa leivottaisiinkin 3, mutta taitaa olla turha haave, nyyh mutta ihana ohjelma silti! Mielenkiintoista kattoa suomalaisten kotileipureiden taiturointia!

Lisää
24.10.2014 10:46 - 24.10.2014 10:46 #18389 : Petra
Petra vastasi aiheeseen: Re: Leivonta-aiheiset ohjelmat TV:ssä
Uusimmassa Koko Suomi leipoo-ohjelmassa käytettiin valmispomadaa. Höh ja pöh. Tuosta voisi laittaa jo vaikka noottia ihan ohjelman tekijöille, ainakin itseä harmittaa tuollaiset. Vertaisin sitä siihen jos MasterChefissä tehtäisiin bearnaisekastike pussista. Napinapinapi.

Positiivinen juttu ohjelmassa oli se ettei Lori tippunut vaikka se varmasti varsin lähellä olikin.

Lisää
24.10.2014 21:32 - 24.10.2014 21:32 #18390 : amanda
amanda vastasi aiheeseen: Re: Leivonta-aiheiset ohjelmat TV:ssä
Joo on kyllä ihan ihmetouhua tämä näin! Mistähän johtuu, onkohan ohjelmalla joku sponsori sitten joka myy näitä kreemejä ja kuorrutteita ja niitä siksi on käytettävä ohjelmassa? Oliko viime vuonna samanlainen meininki, en itse yhtään muista...pitää laatia joku tuima adressi nyt Lori on kyllä ihan ihmeellinen tyyppi, aina ihan pihalla ja hilkulla pudota mutta jotenkin aina handlaa tilanteen, jotenkuten! ihana päivänpiriste:)

Sivu luotiin ajassa: 0.122 sekuntia
Toteutus: Kunena foorumi

Sponsorit 2017