- Vastaanotettu kiitos 0
Tilaukset ulkomailta
oletteko tilanneet nyt tuhkapilviepisodin jälkeen ulkomaisista nettikaupoista. Onko vaikuttanut toimitusaikoihin? Joissakin kaupoissa näkyy olevan varoitukset pitkistä toimitusajoista.
Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- wadelmatassu
- Poissa
- Kakkumaakari
-
- Vastaanotettu kiitos 0
Uskoisin että enää ei juuri vaikuta kun postit taas kulkee suht normaalisti.
- Suklaasydän
- Poissa
- Kakkumaakari
-
- Vastaanotettu kiitos 0
- Suklaasydän
- Poissa
- Kakkumaakari
-
- Vastaanotettu kiitos 0
Laitoin tänään tilauksen Cake Stuffiin. Niiden sivuilla en ainakaan huomannut enää varoitusta tuhkapilven aiheuttamasta viivästyksestä. Eli nyt jännätään, koska paketti saapuu perille.
No kylläpä kesti! Tilauksen laitoin siis 5.5., vahvistus paketin lähetyksestä tuli 20.5. ja pakettikortti saapui postilaatikkoon 24.5. Eli kusti polkee rivakkaasti neljässä päivässä Suomeen, mutta lähettäjällä eli Cake Stuffilla kesti kaksi viikkoa pakata muutama hassu ostos kuplapussiin...
- Lalluskainen
- Poissa
- Pullanpyörittäjä
-
- Vastaanotettu kiitos 0
Mä ite suosin ulkolaisista SKta ja HYACEI putiikkeja.
SK etenkin on kiva, kun postit on tosi edulliset (menee painon mukaan) et jos tarttee tilata vaan vaikka vähän värejä ja muutama muotti, ni posit todennäkösesti jotain 3-4e, kun taas HYACEIlla se on aina sen noin 10e
- TaikinaTaivas
- Poissa
- Leivänpaistaja
-
- Vastaanotettu kiitos 0
CakeStuffilta (mun kokemuksen mukaan) kestää yleensä ainakin viikko, että edes harkitsevat lähettävänsä mitään
Mä ite suosin ulkolaisista SKta ja HYACEI putiikkeja.
SK etenkin on kiva, kun postit on tosi edulliset (menee painon mukaan) et jos tarttee tilata vaan vaikka vähän värejä ja muutama muotti, ni posit todennäkösesti jotain 3-4e, kun taas HYACEIlla se on aina sen noin 10e
Mie en näitä lyhenteitä aina hahmota mitä ovat, mutta jos tuo HYACEI takoittaa Have Your Cake & Eat It kauppaa niin postimaksut määräyttyvät siellä puhtaasti painon ja koon mukaan, mulla sieltä ollut monestikin alle 10€ postimaksuja.
- Lalluskainen
- Poissa
- Pullanpyörittäjä
-
- Vastaanotettu kiitos 0
Mulla itelläni joka kerta postit ollu 7-9puntaa, kun olen tilannut, eli kympin luokkaa.
Ehkä mä en osaa tilata vähän kerrallaan
Mut SKlta (Squires Kitchen) kun olen tilannut esim viimeksi 3 purkkia värejä, ni postit oli pikkasen päälle euron
Ja ovatko kaikki paikat olleet luotettavia?
Mieluusti PK seutu, jotta ei tarvii erikseen postitella suomen sisällä.
Mä en ole vielä uskaltanut, pelkään että tulee hirveät postikulut ja tullimaksut päälle.
Ei hajuakaan siitä miten tullimaksut määräytyy, joten jos jollakin on tietoa niin selventäiskö tänne?
Briteistä on tullut tilattua mutta sieltäkään en ole uskaltanut tilata suuremmalla summalla kerrallaan kuin alle 50€.
Tuolla Karen´s cookies:illa olis kivoja muotteja