Flora Vispistä

Lisää
08.08.2010 20:05 - 08.08.2010 20:05 #6902 : Miia
Vastaus käyttäjältä Miia aiheessa Re: Flora Vispistä
Jos palautesivut on vieläkin jumissa, niin voi kokeilla laittaa postia suoraan tällaiseen osoitteeseen: [url=mailto]kuluttajapalvelu@unilever.com[/url] tai sitten sinne voi soittaa arkisin klo 9-13 0800-1-30030 (maksuton).

Taidanpa rimpauttaa tuosta saamatta jääneestä hyvityksestä.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
10.11.2010 22:04 - 10.11.2010 22:04 #7894 : Onneli78
Vastaus käyttäjältä Onneli78 aiheessa Re: Flora Vispistä
Mulle on kanssa muutama purkki osunu tuota tönkkötavaraa. Mutta en oo kanssa älynny laittaa reklamaatiota. Kesän alussa ostin ekan purkin, joka oli paksua ja pari kertaa ku vispilällä pyöräytti, oli ihan paksua. Haittaa niistä ei ole mulle vielä tullut, koska olen ne käyttänyt joihinkin täytteisiin. Mutta hyvä tietää, että noinkin paljon on vieläkin niitä huonoja eriä. Luulisi, että kun tosi moni ihminen laittaa niistä reklaa, niin alkaisi jo tapahtumaan!!

TaikinaTaivaalla oli hyvä vinkki, että kannattaa jo kaupassa hölskyttää purkkia niin vois sit jo huomata jos on tönkköä tavaraa. Vois ainaki kokeilla.

Lisää
15.11.2010 09:17 - 15.11.2010 09:17 #7942 : Miia
Tulipa tästä mieleen, että en ole vieläkään saanut sitä korvausta, jonka lupasivat lähettää, kun laitoin palautetta Vispistä. Alkaa usko mennä koko firmaan.

Lisää
15.11.2010 14:56 - 15.11.2010 14:56 #7946 : Lalluskainen
Vastaus käyttäjältä Lalluskainen aiheessa Re: Flora Vispistä
Mä protestoin, enkä osta vispiä enää. Oon tykästynyt kuohuun Lisäks se on 15c halvempaa ku vispi meidän prismassa. Ja se ainakin on just oikeanlaista. Viikonloppuna ku vatkailin lättykermaa, hyvä ettei itku tullu, ku se kuohkeutu ja moninkertaistu se määrä, mitä taas vispi ei oo mulla pitkään aikaan tehnyt

Lisää
23.11.2010 22:08 - 23.11.2010 22:08 #8017 : Onneli78
Vastaus käyttäjältä Onneli78 aiheessa Re: Flora Vispistä
Mulle sattu pitkästä aikaa kunnollisia purkkeja. Koitin muuten niitä hölskyttää, mutta eipä ne juuri hölsky, vaikka olis normaaliaki tavaraa. Otin vaan purkit tuoreimmalla päiväyksellä ja sattui varmaan hyvä säkäkin. Oli kummallista vatkata vaahtoa, kun siitä tuli sellaista kuin pitääkin!

Lisää
12.02.2011 14:15 - 12.02.2011 14:15 #8645 : Anonymous
Vastaus käyttäjältä Anonymous aiheessa Re: Flora Vispistä
Mulle on onneksi osunut aina hyvät flora vispit, mutta mieluummin kyllä muutenkin suosin ihan vispikermaa. Mikä tuossa flora vispissä sitten on se juttu, miksi kaikki sitä haluavat käyttää ? Kaunis pursotustulos vai...? Maullisesti vispikerma kuitenkin parempaa.

Lisää
15.02.2011 09:47 - 15.02.2011 09:47 #8680 : Anonymous
matleena: Moni on kokenut Flora Vispin pursotusominaisuudet parhaiksi. Olen itse tullut samaan tulokseen; Flora Vispillä saa kaunista jälkeä ja sillä tehdyt pursotukset ovat kestäneet parhaiten kakun päällä. Miinuspuoli on sitten se, että maku on vähän teollinen, vaikka itselle se kelpaakin ihan hyvin

Lisää
16.02.2011 11:47 - 16.02.2011 11:47 #8698 : Sanja
Vastaus käyttäjältä Sanja aiheessa Re: Flora Vispistä
Mä oon päätynyt nyt tekemään pursotukset Flora vispin ja vispikerman sekoituksesta. Hyvät pursotusominaisuudet ja aitoa makua oikeasta vispikermasta.

Itse en pitänyt tuosta Kuohusta. Oli pahan makuista enkä saanut siitä sopivaa pursotettavaa. Jälkimmäisessä voi tietty olla vika vatkaajassa.

Lisää
17.02.2011 19:18 - 17.02.2011 19:18 #8707 : esssi
Vastaus käyttäjältä esssi aiheessa Re: Flora Vispistä
mullakin oli semmonen purkki vähän aikaa sitten jossa tilavuus ei kasvanu, eikä meinannu vaahtoa syntyä. en tiiä mistä johtu, mutta loppujen lopuks tuli kumminkin hyvää vaahtoa, ei liian tönkköä. en tiiä mikä oli syynä, mutta samana päivänä ostettu toinen flora purkki vatkautui paljon paremmin.

Lisää
20.02.2011 09:22 - 20.02.2011 09:22 #8722 : Anonymous
Sanja, oletko vatkannut nuo eri kermat yhdessä vai yhdistäny vasta vaahdottamisen jälkeen? Tuo nimittäin on mielestäni tosi hyvä idea jos kermat vielä voi vaahdottaa yhdellä vatkauksella, en oo itse vielä uskaltanut/viitsinyt/jaksanut kokeilla

Lisää
22.02.2011 19:28 - 22.02.2011 19:28 #8744 : Miia
Mä oon joskus kokeillut sekoittaa kermoja (en kyllä enää muista mitä), ja niistä tuli tasan ei yhtään mitään! Kermat ei vatkaantuneet ollenkaan,vaikka molemmat olikin vatkaantuvaa sorttia.

Lisää
23.02.2011 06:45 - 23.02.2011 06:45 #8746 : Suklaasydän
Vastaus käyttäjältä Suklaasydän aiheessa Re: Flora Vispistä
Laitoin juuri Unileverille postia ja kysyin, onko Flora Vispin valmistuksessa tai koostumuksessa tehty joku muutos viimeisen vuoden aikana, kun se ensin oli paksua ranskankermaa ja nykyään ei vaahtoudu ollenkaan. Kerroin myös, että leivontablogeissa keskustelu käy kuumana ja moni uhkaa vaihtaa/on jo vaihtanut toiseen merkkiin jatkuvien epäonnistumisien takia. Mielenkiinnolla odotan vastausta...

Lisää
23.02.2011 07:34 - 23.02.2011 07:34 #8747 : Tanja
Vastaus käyttäjältä Tanja aiheessa Re: Flora Vispistä

Laitoin juuri Unileverille postia ja kysyin, onko Flora Vispin valmistuksessa tai koostumuksessa tehty joku muutos viimeisen vuoden aikana, kun se ensin oli paksua ranskankermaa ja nykyään ei vaahtoudu ollenkaan. Kerroin myös, että leivontablogeissa keskustelu käy kuumana ja moni uhkaa vaihtaa/on jo vaihtanut toiseen merkkiin jatkuvien epäonnistumisien takia. Mielenkiinnolla odotan vastausta...

Haa, mainiota!

<offtopic>Itse suunnittelen kirjoittavani Brunbergille jotta miksi mokomat lisäsivät kaakaovoita tummaansa, se oli ainut markkinoilla oleva muklaa joka kovettui helposti huoneenlämmössä temperoimatta ja sopi mainiosti spritsattaviin koristeisiin joiden maulla ei niin väliä. Mokomat! [/size]
</offtopic>

Lisää
23.02.2011 08:31 - 23.02.2011 08:31 #7853 : Suklaasydän

No vastaus ainakin tuli nopeasti, mutta sen sisällöstä voikin sitten olla montaa mieltä]"Hei,
Kiitos yhteydenotostasi. On harmillista kuulla, että Flora Vispi ei ole ollut laatutavoitteidemme mukainen.

Luultavasti Flora Vispi on jossakin jakelu- tai kuljetusvaiheessa seissyt jonkin aikaa liian lämpimässä. Tämä vaikuttaa tuotteen ominaisuuksiin siten, ettei Flora Vispi vatkaannu enää vaahdoksi.
Katkeamaton kylmäketju on siis ensiarvoisen tärkeää.

Valitettavasti emme voi valvoa tuotteidemme käsittelyä niiden lähdettyä varastostamme.

Välitän palautteesi eteenpäin tuotevastaavalle henkilölle.

Toivomme, että luottamuksesi tuotteisiimme säilyy edelleen.

Ystävällisin terveisin
Marilla
Kuluttajaneuvoja
Unilever Finland Oy"[/i]

Eli edelleen näköjään viittaavat tuohon kylmäketjuun. Minulta se ei kyllä mene läpi. Eivät kaikki kaupat tai kaikki asiasta valittaneet kotileipurit ole voineet onnistua katkaisemaan tuota kuuluisaa ketjua!

Lisää
23.02.2011 08:49 - 23.02.2011 08:49 #8749 : wadelmatassu
Vastaus käyttäjältä wadelmatassu aiheessa Re: Flora Vispistä
Hmh.
Tuo Suklaasydämen saama vastaus on täsmälleen sama, kuin minkä minä sain viime syksynä, kun samasta asiasta kitisin tuonne Onko niillä jo valmis viesti minkä ne lähettää kaikille samasta asiasta kysyville

Prismassa (ja varmaan muuallakin, uskoisin) hintakin on pompsahtanu aika reippaasti, nyt sai purkista pulittaa 1,15e Tässä osoitteessa tuotteen käyttö loppui nyt. V*tuttaa ihan suunnattomasti maksaa tuotteesta, jonka toimivuudesta ei ole mitään takeita.

Lisää
23.02.2011 10:19 - 23.02.2011 10:19 #8750 : Paula
Vastaus käyttäjältä Paula aiheessa Re: Flora Vispistä

Hmh.
Tuo Suklaasydämen saama vastaus on täsmälleen sama, kuin minkä minä sain viime syksynä, kun samasta asiasta kitisin tuonne

Onko niillä jo valmis viesti minkä ne lähettää kaikille samasta asiasta kysyville

Ei mitenkään yllättävää. Valmiiden vastausten lähettäminen on vaan kustannustehokkaampaa ja ihan ymmärrettävää, jos asia olisi näin mustavalkoinen.

Mutta kuinka paljon samasta asiasta täytyy valittaa, että asiaa tutkittaisiin/asia otettaisiin "tosissaan"? Siitä kai tässä on teillä kyse. Onko kyseinen tuote kenties herkempi lämpötilavaihteluille kuin muut kermatuotteet? Jos muista firman tuotteista ei ole tullut yhtä paljon reklamaatioita, eikö tuote kannattaisi testata uudemman kerran? pleh

Lisää
23.02.2011 10:38 - 23.02.2011 10:38 #8751 : Tanja
On tää vähän hömppää kyllä. Olen itse marketissa töissä ja voin vannoa ja vakuuttaa että ainakaan meidän kaupalla ei kylmäketjut katkea, kuitenkin myynnissä olevat Flora Vispit välillä on kuraa. Joten sen täytyy tapahtua tehtaan ja jakeluyhtiön välillä. Jos moista kylmäketjun katkeamista siis on...

Lähettäisivät purnukat sitten jossain kylmälaatikoissa jos ne on kerran niin herkkiä!
Mie aion jatkaa tavallisen Vispikerman ahkeraa käyttöä.

Lisää
23.02.2011 11:12 - 23.02.2011 11:12 #8752 : Suklaasydän

Lähettäisivät purnukat sitten jossain kylmälaatikoissa jos ne on kerran niin herkkiä!

Mie aion jatkaa tavallisen Vispikerman ahkeraa käyttöä.

Just ajattelin, et pitäisköhän sitä nykyään sit lähteä kauppaan kylmälaukku kädessä, ettei vaan pääse kermat lämpenemään siinä 10 minuutin kotimatkalla. Not!
Täällä liputetaan nyt myös Vispikerman puolesta!

Lisää
23.02.2011 12:19 - 23.02.2011 12:19 #8753 : Pricilla
Vastaus käyttäjältä Pricilla aiheessa Re: Flora Vispistä
Saman vastauksen sain myös minä joskus lähettämääni reklamaatioon! Ja kylmäketjun katkeamiseen en kyllä usko sanaakaan!!!. Itse käytin vuosia ja vuosia vispi floraa, ja vasta viime vuonna rupesi vaahdottaminen takkuamaan! Samaan aikaan oli myös liikkeellä tuota paksua kamaa, mutta nykyään ei kyllä edes normaalirakenteinen vatkaudu yhtä hyvin kuin ennen!

Mitä, mitä Tanja lisätäänkö brunbergiin nykyään kaakaovoita? Siinähän menee sitten sekin hyvä tuote ihan pilalle

Lisää
23.02.2011 16:35 - 23.02.2011 16:35 #8757 : Tanja
Miusta on kyllä jännä miten näihin valituksiin ei reagoida muulla tavoin. Tai mistä sitä tietää vaikka siellä ois sisäisesti käynnistyny joku tarkempi laaduntarkkailu. Mut se ei kyllä selitä sitä miksi aina syytetään kylmäketjun katkeamista.

Mitä, mitä Tanja lisätäänkö brunbergiin nykyään kaakaovoita? Siinähän menee sitten sekin hyvä tuote ihan pilalle

No joo! Nimenomaan. Aletaan siitäkin pommittaa joukolla ni josko saatais takas se vanha muklaa markkinoille!?

Lisää
23.02.2011 18:04 - 23.02.2011 18:04 #8759 : Sirkku
Vastaus käyttäjältä Sirkku aiheessa Re: Flora Vispistä
Kyllä ton Flora Vispin puitteissa kannattais varmaan olla yhteydessä jo Kuluttajavirastoon. Olisin ite, jos käyttäisin vastaavanlaisia tuotteita enemmän, mutkun aika harvoin niitä tulee käytettyä eikä nyt oo osunu huonoja Vispejä kohdalle. Kuluttajaviraston sivuilla sanotaan mm. seuraavaa:

Tavarassa on virhe esimerkiksi silloin, kun
-tavarassa on valmistusvirhe
-tavara ei sovi käyttöön, johon se on tarkoitettu
-tavara ei vastaa tietoja, joita siitä on etukäteen annettu
-tavara ei ole pakattu asianmukaisella tavalla sen säilyttämiseksi tai suojaamiseksi
-tavara kestää lyhyemmän aikaa kuin perustellusti voi odottaa

Virheen hyvitykseen on vaihtoehtoja
Jos tavarassa on virhe, kuluttajalla on oikeus hyvitykseen. Myyjä on ensisijaisesti vastuussa virheestä. Myyjä ei saa laistaa vastuutaan käännyttämällä kuluttaja maahantuojan tai valmistajan puoleen.

Virheen seuraukset
Ensimmäisenä kannattaa valittaa myyjälle, koska kaupan purkutilanteessa vain myyjältä voi saada koko maksetun kauppahinnan takaisin.

Tuntuu kuitenkin hassulta olla yhteydessä kauppaan tällaisesta aiheesta. Tosin oisko se kuitenkin se fiksu tie - mikäli kauppa tekee eteenpäin valituksen tai huomautuksen valmistajalle, ottaisko valmistaja sen paremmin tosissaan kuin kuluttajan valituksen? Aika naurettavalta kuulostaa toi, että sieltä lähetetään vain valmis vastaus eikä asiaa oteta tosissaan (valmiin vastauksen lähettämisen sinällään ymmärrän, mut kun meininki ei tunnu muuttuvan eikä tuote paranevan). Tai sitten jos Kuluttajavirastoon olis yhteydessä vaikka porukalla ja selittäis tilanteen, että kysymys tuskin on kaupan virheestä vaan ongelma on nimenomaan valmistajalla, niin pystyisköhän Kuluttajavirasto suoraan olemaan yhteydessä valmistajaan? Luulis sen ainakin pistävän vipinää asioihin.

Lisää
23.02.2011 21:23 - 23.02.2011 21:23 #8763 : Miia
Siis oikeestihan jos on jotain reklamoitavaa, niin sehän pitäisi kuluttajavirastonkin ohjeen mukaan hoitaa myyjän kanssa. Myyjä vastaa tuotteesta kuluttajalle ja setvii sitten ite asian valmistajan/maahantuojan kanssa.

Luulen kyllä, että jos porukat alkaisi palautella kaupaan enemmänkin noita Vispejä, niin sitä kautta menisi terkut perille. Valmistaja tuskin kylläkään mitään muuttaa, kun eivät tähänkään mennessä ole kiinnostuneet asiasta, tuntuvat vaan kovasti tuota Kuohua ajavan markkinoille. Se on varmaan ykkösprioriteetti.

Mä sain aikanani erilaisen vastauksen mun tulikiven katkuiseen reklamaatioon. Hyvityksenkin lupasivat laittaa tililleni, tosin en ole tähän päivään mennessä lanttiakaan saanut. Enkä jaksa enää perään kysellä. Pitäkööt roponsa.

Lisää
24.02.2011 13:55 - 24.02.2011 13:55 #8764 : Pricilla
Vastaus käyttäjältä Pricilla aiheessa Re: Flora Vispistä
Minä olen kyllä laittanut aina kauppaankin palautetta tuosta vispistä, jos olen varsinkin suuria eriä "susia" ostanut. Myyjät kuitenkin vierittävät syyn valmistajalle ja ymmärränkin sen täysin, jos he menevät siitä takuuseen, ettei se paljon puhuttu kylmäketju ole heidän kohdallaan katkennut.

Niin, ja minä kyllä sain aikanaan korvauksen tuosta ranskankerma erästä. Muistaakseni tuli rahat jo ihan viikossa tilille...

Lisää
24.02.2011 14:47 - 24.02.2011 14:47 #8765 : Tanja
Voihan se olla että menis paremmin perille kun ko. kauppaan laittaisi aina palautetta ja vaatisi voida palauttaa tuotteet jotka ei vastannut sitä mitä piti. Pitäisi vaan kaikki saada toimimaan samalla tavoin, toimis varmaan tehokkaammin kun useista eri kaupoista laittaisivat eteenpäin palautetta. Mutta sekään ei onnistu vaan yhden tai kahden palautteen jälkeen vaan yleensä pitää olla muutamia ennen kuin lähtee juttu eteenpäin.

Lisää
24.02.2011 16:57 - 24.02.2011 16:57 #8767 : Sanja
Vastaus käyttäjältä Sanja aiheessa Re: Flora Vispistä

Sanja, oletko vatkannut nuo eri kermat yhdessä vai yhdistäny vasta vaahdottamisen jälkeen? Tuo nimittäin on mielestäni tosi hyvä idea jos kermat vielä voi vaahdottaa yhdellä vatkauksella, en oo itse vielä uskaltanut/viitsinyt/jaksanut kokeilla

Muistaakseni Tanja mua täällä valisti, että nuo eri kermat voi yhdistää ennen vaahdottamista eikä vaikuta vatkaantumiseen. Uskaltauduin kokeilemaan ja tuntui toimivan, joten sen jälkeen olen niin tehnyt aina.

Sivu luotiin ajassa: 0.285 sekuntia
Toteutus: Kunena foorumi

Sponsorit 2017