Flora Vispistä

Lisää
03.07.2010 13:39 - 03.07.2010 13:39 #6485 : Miia
Vastaus käyttäjältä Miia aiheessa Re: Flora Vispistä
Aika mutkikkaalta kuulostaa vaahdottaminen, jos pitää olla monta purkkia kaapissa yhden vaahdon aikaan saamiseksi. Kunnioitettavan sitkeitä kyllä ootte, mulla ei riittänyt kärsivällisyys eikä usko.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
03.07.2010 18:16 - 03.07.2010 18:16 #6486 : Tanja
Vastaus käyttäjältä Tanja aiheessa Re: Flora Vispistä
No ei se miusta kyllä noin pitäis mennä et pitää varalta pitää monta kymmentä purkkia kaapissa siltä varalta et oiskin maanantaikappaleita... Nyt vaan kaikki sinne Floralle palautteet menemään et saadaan laatu kohdilleen! Eihän jäätelöitäkään myydä sulaneina vaikka ne vois sellasinaankin syödä.

Lisää
03.07.2010 21:39 - 03.07.2010 21:39 #6489 : TaikinaTaivas
Vastaus käyttäjältä TaikinaTaivas aiheessa Re: Flora Vispistä

No ei se miusta kyllä noin pitäis mennä et pitää varalta pitää monta kymmentä purkkia kaapissa siltä varalta et oiskin maanantaikappaleita... Nyt vaan kaikki sinne Floralle palautteet menemään et saadaan laatu kohdilleen! Eihän jäätelöitäkään myydä sulaneina vaikka ne vois sellasinaankin syödä.

Onhan he sen vian jo korjanneet ja nyt aine on minusta entistä ehompaa eli vatkautuu tosi nopeaa ja mahtavaa pursotettavaa. Vielä ilmeisesti niitä huonoeräisiä liikenteessä. Samanlai mulla olis kuohukermaa tai vispikermaakin varalta tuplamäärä kaapissa.

Lisää
04.07.2010 07:29 - 04.07.2010 07:29 #6491 : tuh
Vastaus käyttäjältä tuh aiheessa Re: Flora Vispistä
Onneks ei tarvi miettiä tollasia ongelmia. Jos mulla menee taviskerma voiksi niin ainakin mulla on ollu mahdollisuus saada siitä jotain ennenku oon itse mokannu - jos purkista tulee valmiiks jo kuraa niin se on valmiiksi hävitty peli...

Lisää
04.07.2010 20:39 - 04.07.2010 20:39 #6496 : Miia

Onhan he sen vian jo korjanneet ja nyt aine on minusta entistä ehompaa eli vatkautuu tosi nopeaa ja mahtavaa pursotettavaa. Vielä ilmeisesti niitä huonoeräisiä liikenteessä. Samanlai mulla olis kuohukermaa tai vispikermaakin varalta tuplamäärä kaapissa.

On sitten tainnut mennä ylikorjaamisen puolelle, kun se on jo purkissa valmiiksi vatkattua. Käytin just eilen viimeisen ostamani purkin, ja se oli ihan kamalaa kuraa. Vaahto syntyi kyllä ennätysajassa, todellakin, ei kauaa tarvinnut vatkata. Harmi vaan, että vaahtoa tuli taas todella vähän. Merkkasin kulhon reunaan kohdan mihin "nestemäinen" Vipsi yletti ja tasan samaan kohtaan ylsi valmis vaahto. Tilavuus ei siis kasvanut ollenkaan! Ei toimi kuten ennen, ja minä laitan nyt ainakin uuden marmatuksen sinne menemään.

Olen katsonut kaupassa (eri kaupoissa) käydessäni hyllystä Vispin tilannetta, ja ainakin täällä itäisellä pääkaupunkiseudulla kaikissa lähiseudun kaupoissa on vain tota ranskankermaa myynnissä. Niissä on parasta ennen 31.8.10. Ja toi on ainakin kolmas eri erä, jota olen ostanut toukokuun alun jälkeen. Yhtään hyvää purkkia ei ole vielä kohdalle osunut.

Lisää
05.07.2010 15:21 - 05.07.2010 15:21 #6503 : TaikinaTaivas
Vastaus käyttäjältä TaikinaTaivas aiheessa Re: Flora Vispistä
Onpas harmillista. Mulla on tuote nyt toiminut ihan hyvin ja tilavuuskin kasvanut. Mulla nuo viimeiset purkit samaa erää 31.08.01. Jos mulla tulee viallisia tuotteita laitan kans heti palautetta. Eihän sulla ole ne purkit liian kiinni jääkaapin takaosassa etteivät pääse jäätymään, mulla oli yksi silleen kun kaappi tupaten täynnä ja kun aukaisin sen niin ensin tuli nesteet ulos ja loppu oli ihan paksua mömmöä ... se oli sit mun oma moka.

Lisää
07.07.2010 10:30 - 07.07.2010 10:30 #6540 : Pricilla
Vastaus käyttäjältä Pricilla aiheessa Re: Flora Vispistä
Hmmm, meillä on näköjään vieläkin noita ranskankermoja myynnissä. Välissä mä ostin jo ihan normaaleja purkkeja useamman kappaleen, mutta tänään tuli taas ranskankerma vastaan, plääh! Ja taas palautetta kehiin:)

Lisää
12.07.2010 14:31 - 12.07.2010 14:31 #6629 : Anonymous
Vastaus käyttäjältä Anonymous aiheessa Re: Flora Vispistä
Tänään tuli vatkattua Flora Vispiä eräp. 12.10-10 ja toimi oikein hyvin! Mullekin osui noita maanantaikappaleita alkukesästä ja jopa vähän epäilin ostaa tuotetta tällä kertaa mutta laatu oli kohdallaan.

Lisää
13.07.2010 05:56 - 13.07.2010 05:56 #6643 : Suklaasydän
Vastaus käyttäjältä Suklaasydän aiheessa Re: Flora Vispistä
Minä vatkailin Flora Vispejä viime viikonlopun kakkuun ja jotain vikaa niissäkin oli (eräpäivää en enää muista). Eivät olleet ranskankermaa ja vaahtoutuivat kyllä nopeasti, mutta tilavuus ei kasvanut yhtään. Normaalisti kaksi purkkia lisukkeineen (tuorejuustoa, marjoja, sokeria) riittää komeasti kahteen paksuun täytekerrokseen, mutta nyt hyvä kun täyte edes riitti kahteen väliin. Ja sama juttu päällipursotusten kanssa: kaksi purkkia ei ollut kuin näyttää. Onneksi oli vielä yksi varalla jääkaapissa ettei mennyt kauppareissuksi kesken ahertamisen.

Noh, makuun tämä ei tietysti vaikuttanut, mutta ajatus näyttävästä ja korkeasta kakusta ei ihan toteutunut.

Lisää
13.07.2010 10:51 - 13.07.2010 10:51 #6652 : Tanja

Minä vatkailin Flora Vispejä viime viikonlopun kakkuun ja jotain vikaa niissäkin oli (eräpäivää en enää muista). Eivät olleet ranskankermaa ja vaahtoutuivat kyllä nopeasti, mutta tilavuus ei kasvanut yhtään. Normaalisti kaksi purkkia lisukkeineen (tuorejuustoa, marjoja, sokeria) riittää komeasti kahteen paksuun täytekerrokseen, mutta nyt hyvä kun täyte edes riitti kahteen väliin. Ja sama juttu päällipursotusten kanssa]http://www.leivontafoorumi.fi/portaali/images/icon_mad.gif[/img]

Laita ihmeessä palautetta menemään vaikka et eräpäiviä enää muistakaan! Ihan jotta saavat tietää että vieläkin liikkuu noita maanantaipurkkeja!

Lisää
13.07.2010 20:58 - 13.07.2010 20:58 #6674 : serenah
Vastaus käyttäjältä serenah aiheessa Re: Flora Vispistä
Tänään tuli ekaa kertaa maanantaipurkki tästä satsista.. reilu 1,5dl sieltä jotenkuten valui ulos ja loput piti lusikoida pihalle. Eikä vaahdosta ollu tietoakaan! laitoin samantien murinat ja kiukuttelut menemään.. En käsitä miks ne ei vedä tota pois markkinoilta kun eihän toi mitenkän vastaa sitä mitä tuote on normaalisti! Mitäs jos spritepullos ois vettä..onhan sekin ihan juotavaa mut ei se silti ole sitä mitä luvataan. Pöh.. tässä muuten eräpäivä 12.10.

Lisää
14.07.2010 05:25 - 14.07.2010 05:25 #6675 : Suklaasydän
Vastaus käyttäjältä Suklaasydän aiheessa Re: Flora Vispistä

Minä vatkailin Flora Vispejä viime viikonlopun kakkuun ja jotain vikaa niissäkin oli (eräpäivää en enää muista). Eivät olleet ranskankermaa ja vaahtoutuivat kyllä nopeasti, mutta tilavuus ei kasvanut yhtään. Normaalisti kaksi purkkia lisukkeineen (tuorejuustoa, marjoja, sokeria) riittää komeasti kahteen paksuun täytekerrokseen, mutta nyt hyvä kun täyte edes riitti kahteen väliin. Ja sama juttu päällipursotusten kanssa]http://www.leivontafoorumi.fi/portaali/images/icon_mad.gif[/img]

Laita ihmeessä palautetta menemään vaikka et eräpäiviä enää muistakaan! Ihan jotta saavat tietää että vieläkin liikkuu noita maanantaipurkkeja!

Tänään lähti palautetta Unileverille!

Lisää
14.07.2010 10:31 - 14.07.2010 10:31 #6682 : Tanja
Hyvä naiset!

reilu 1,5dl sieltä jotenkuten valui ulos ja loput piti lusikoida pihalle.

Pakko kommentoida tähän et mie litistän kaikki kermapurkit, niin saa mielestäni paremmin viimosetkin tipat ulos sieltä.

Lisää
14.07.2010 12:03 - 14.07.2010 12:03 #6685 : serenah
Joo kyllä mäkin ne litistän aina et saa kaiken pois, mut yleensä sieltä suurinosa valuu ulos.. Nyt siis jäi sentin kerros vatkaantunutta kermaa purkin reunoille..

Lisää
14.07.2010 21:51 - 14.07.2010 21:51 #6688 : Miia
Mun empirisen tutkimuksen mukaan toi kökkökerma vatkautuu hivenen paremmin, jos sieltä purkista EI tiristä niitä kaikkia valmiiksi vatkautuneita tippoja. Eli käytän vain juoksen osan ja jätän sen paksun sörsselin kokonaan vatkaamatta tai sitten lisään sen ihan vatkauksen loppupuolella.

On tääkin kyllä, että pitää tehdä kaiken maailman kommervenkit, että saa VAAHTOUTUVAN kerman vaahtoutumaan..

Lisää
15.07.2010 11:32 - 15.07.2010 11:32 #6699 : Anonymous
Täytyypä seurata sattuuko omalle kohdalle samaa. Nimittäin vasta ostin älyttömän määrän Flora vispiä jääkaappiin. Kolmet juhlat tulossa...kerman kanssa kävi helteellä ketaleesti. Ei vaahtoutunut juuri avattu kuohukermapurkillinen laisinkaan. Seuraava satsi kyllä. Flora vispin kanssa ei tähän mennessä ole koskaan ollut ongelmia. Kerman kanssa kyllä.

Lisää
15.07.2010 16:53 - 15.07.2010 16:53 #6703 : Sitruunamarenki
Vastaus käyttäjältä Sitruunamarenki aiheessa Re: Flora Vispistä
Just ostin reilu 30 prk vispiä jääkaappiin, jotta riittää viikonlopun kakkuihin, ja siihen ei kyllä ole nyt laskettu montaakaan ylimääräistä, eli ihan tarpeeseen kaikki ostin. Yleensä mulla siis on sitä aina jääkaapissa reilusti, mutta ei tosiaankaan siksi, että jos se ei vatkaannukaan, vaan siks että heti ei tarvii lähteä kauppaan, jos joku pyytää tekemään kakun suht nopeesti ja voihan sitä joskus kermapurkit pudota lattialle ym vahinkoja käydä. Se on sitten kiva huomata, että kaupat on kiinni ja kermaa ei ole ja kakku pitäis saada valmiiksi
Mun piti tehdä edellisviikonloppuna pari kakkua laktoosittomasta kermasta ja voi tsiisus... valiota aina yritän suosia, mutta nyt menee pisteet ruotsin puolelle. Valion laktoositon kerma oli voita/kökköä alta aikayksikön, mutta skånemeijerin vastaava tuote toimii kuin flora vispi. Siks sitäkin löytyy nykyään mun jääkaapista aina muutama prk
Mutta mua ihmetyttää kauppojen suuret hintaerot vispissä. Halvimmillaan sitä sai alkuvuodesta 0,67 €/prk, nyt 0,99€ ja kalleimmillaan taitaa olla cittareissa 1,29 tai jotain sinne päin, ainakin yli 1,20€. Omassa lähikaupassa myyvät 1,09€.

Lisää
15.07.2010 18:48 - 15.07.2010 18:48 #6709 : Anonymous
Sen koko pakin ostan kans aina kerralla, välillä kaksikin. Kiva olla aina kotona, varmuuden ja tarpeen vuoksi

Nyt olen helteillä koettanyt tarjota ihmisille marsipaani/sokerimassakakkuja, ihan oman turvallisuutensakin vuoksi. Kermakakku lötsähtää kahvipöydässä alta aikayksikön. Ja onhan mulla tekijänä myös oma ammu ojassa
Kaikki ovat kyllä ymmärtäneet helteen ja kerman ongelman ja "massakakku" on kelvannut mainiosti, onneksi..

Musta se 0,67 oli joku Prismojen/Ässien parin kuukauden tarjous ja sit nousi taas siihen 0,99:een. Kuitenkin edukasta verrattuna kermaan, josta saa vaahtoa vähemmän ja maksaa silti enemmän..

Lisää
17.07.2010 09:46 - 17.07.2010 09:46 #6728 : Miia
Ällistys miten halpaa! Meidän lähikaupassa Vispi maksaa 1,39 e ja muuallakin vähintään 1,29 e. Sen halvemmalla en ole nähnyt aikoihin.

Edit: rupesin tässä vielä miettimään hintaa. Olikohan ruuan alv-muutoksilla jotain tekemistä asian kanssa? Hinnathan laskivat, ainakin osissa kaupoista loppuvuodesta, kun alv laski, mutta nyt siitä on kulunut jo sen verran aikaa, että hinnat voi hilata taas takaisin siihen mistä lähdettiin ja laittaa veroetu kauppojen taskuihin.

Lisää
04.08.2010 05:50 - 04.08.2010 05:50 #6876 : tonttoli
Vastaus käyttäjältä tonttoli aiheessa Re: Flora Vispistä
Tännekin eksynyt maanantaikappaleita. Käytin useammalla eri päiväyksellä olevia mm. 16.11.2010 ja kaikissa sama vika. Ensin tulee tavallista kermaa purkista, mutta loppu on jo valmiiksi vatkautunutta. Vatkata ei tarvitse kuin 10s ja se on pursotettavaa (aijemmin olen vatkannut monta minuuttia). Tilavuus ei myöskään lisäänny yhtään
Olenkin ajatellut, että olisikohan vikaa kaupan kylmäketjussa..? Luulisin, että meijerillä on niin tarkka laadunvalvonta, ettei palautteiden jälkeen voi koko ajan käydä näin. Täällä ainakin Prismassa on välillä kylmähyllyssä ollut lähes lämpimiä tuotteita ja laitteet hikoilevat kovasti ja varmasti käyvät äärirajoillaan.
Tämä siis nyt kesällä. Keväällä ei ollut vielä mitään ongelmia.

Toinen ongelma on, ettei tuosta tuotteesta saa edes pientä määrää pursotettua - se sulaa aivan käsiin. Koskaan ennen ei ole kerma sulanut puolessa munuutissa kulhon reunoille litkuksi puhumattakaan pursotuspussista. Sitten, kun valuvan kerman laittaa takaisin jääkaappiin, niin se on puolessa tunnissa jämäköitynyt pursotettavan näköiseksi.
Saisi jo loppua nämä ylikosteat ja kuumat päivät!
Nyt on vain tyydyttävä sokerimassa- ja marsipaanikakkuihin..

Lisää
04.08.2010 08:53 - 04.08.2010 08:53 #6877 : Tanja

Ällistys miten halpaa!

Meidän lähikaupassa Vispi maksaa 1,39 e ja muuallakin vähintään 1,29 e. Sen halvemmalla en ole nähnyt aikoihin.

Edit: rupesin tässä vielä miettimään hintaa. Olikohan ruuan alv-muutoksilla jotain tekemistä asian kanssa? Hinnathan laskivat, ainakin osissa kaupoista loppuvuodesta, kun alv laski, mutta nyt siitä on kulunut jo sen verran aikaa, että hinnat voi hilata taas takaisin siihen mistä lähdettiin ja laittaa veroetu kauppojen taskuihin.

Alv tosiaan pieneni viime syksynä olikos se nyt 17% 12% mutta sitä hilattiin taas yhdellä prosenttiyksiköllä ylöspäin muistaakseni heinäkuun alussa. Ihme venkslaamista.

Olenkin ajatellut, että olisikohan vikaa kaupan kylmäketjussa..?

Voihan sekin tietysti olla mahdollista mutta todennäköisempää varmaan on että siellä tuotantolinjassa on edelleen sama häikkä. Unileveriltähän vastattiin jollekin että tuote on silti aivan käyttökelpoinen (!!??) huolimatta könttäisyydestä... Siis eihän noin voi vastata.
Laita vaan palautetta taas menemään!

Lisää
05.08.2010 20:35 - 05.08.2010 20:35 #6884 : Miia
Hmm, tulipa tästä mieleeni käydä tarkistamassa tilitilanne. Unilever lupasi hyvityksen 4 viikon kuluessa tilille. Olen ilmoittanut tietoni sinne 23.6. mutta eipä ole hyvitystä vielä tullut!

Lisää
07.08.2010 08:47 - 07.08.2010 08:47 #6893 : Anonymous
Mä sain kyllä korvauksen ihan nopeasti. Olisiko kesälomilla osuutta asiaan sun kohdalla?

Mulle nyt kesän aikana tullut useampia(kymmeniä) näitä kökköversioita vastaan. Naurettavaa, että asiakas joutuu kaupassa penkomaan eri päiväyksille olevia purkkeja, jotta edes joku niistä pelittäisi! Tai pitämään eri firman "varakermaa" kaapissa. Alkaa rauhallisemmallakin nousta kiukku
Aion pistää pitkän ja napakan palautteen, yllättäen vain äsken kun koetin, asiakaspalautesivut olivat poissa käytöstä..

Lisää
07.08.2010 10:15 - 07.08.2010 10:15 #6894 : serenah
Voi miten voikaan sapettaa noi purkit! Nyt ei ollu kökkökermaa mut paksumpaa ja vatkaantu sekunneissa, mutta tilavuus ei kasvanut ollenkaa pitäisköhän alkaa resepteihin lisäämään et 2,5dl kermaa, mutta jos käytät flora vispiä laita tuplana.. juustokakusta tuli ihan läpyskä Mä en ees jaksa enää kirjottaa sinne mitään valituksia ko ei niistä tunnu olevan tuon taivaallista hyötyä..

Tein muutamaviikko sitten kakuntäytteet siitä kökköversiosta ja ainakin 5 ihmistä istu sen jälkeen vessassa ko maha ihan sekasin ja sama seuraavana päivänä kun kakkua syötiin lisää! Ja mikään muu ei voi olla syynä kun oli eri täytteet eri kakuissa ja ainut yhdistävä tekijä oli toi kerma!

Saa nähä miten p***a lentää ton juustokakun jälkeen

Lisää
08.08.2010 15:35 - 08.08.2010 15:35 #6901 : Sirkku
Vastaus käyttäjältä Sirkku aiheessa Re: Flora Vispistä
Miusta tää koko hässäkkä alkaa kuulostaa kuluttajansuoja-asialta...

Sivu luotiin ajassa: 0.277 sekuntia
Toteutus: Kunena foorumi

Sponsorit 2017