Flora Vispistä

Lisää
21.06.2010 19:37 - 21.06.2010 19:37 #19594 : Miia
Flora Vispistä kirjoittanut Miia
Ootteko huomanneet, että noita Flora Vispin maanantaikappaleita on viime aikoina ollut liikenteessä aika paljon?

Mulla meni yks ilta todella herne nenään, kun vieraita oli tulossa ja kaksi kakkua piti tehdä. Olin varannut Flooraa ihan riittävästi, mutta kun ekan purkin avasin, niin tiesin, että huonosti käy. Mulle on osunut viime aikoina kohdalle tosi monta purkkia, josta saa puristaa kerman ulos, ja sitä kun käy vatkaamaan, niin mitään siitä ei synny. Kerman tilavuus ei kasva ollenkaan, se on kun ranskankermaa yrittäis vatkata. Ei todella tartte (eikä edes ehtis!) mitään jämäköittäjiä lisäillä! Ja niinhän siinä silloinkin kävi, ettei kerma riittänyt. Piti lähettää lapsi hakemaan kaupasta lisää kermaa.

Laitoin sitten kiukuspäissäni tulenpalavan palautteen valmistajalle. Sain sieltä vastauksen, että niillä on jotain häikkää tuotannossa. Aikas pitkään on ollut häikkää, kun muistan saaneeni ekan kökköpurkin jo toukokuun alussa. Täytyy kohta alkaa ostamaan oikeaa kermaa, kun ei tohon vispiin enää uskalla luottaa. Noh, tulihan avauduttua tännekin

Viestit jaettu omaksi ketjukseen täältä , alettiin jo vähän lipsua alkuperäisestä aiheesta. t. Tanja[/size]

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
22.06.2010 12:12 - 22.06.2010 12:12 #6343 : Tanja
Miia, kannattaa varmaan alkaa ottaa kaikista kökköpurkeista erätunnus talteen ja kirjata ylös ne ja purkkimäärät paljonko on tavaraa mennyt roskiin, ja niiden perusteella sit vaatia jotain hyvitystä. Eihän tossa oo mitään järkeä muuten...

nimim. itelläkin ne harvat purkit mitä Flora Vispiä käytän, olleet viimeaikoina tuota tönkkökamaa.

Lisää
23.06.2010 08:37 - 23.06.2010 08:37 #6359 : Miia
Itse asiassa sain Unileveriltä hyvityksen pyytämättäkin, kun vastasivat palautteeseeni. Olin laittanut kaikki tiedot (eränumero, päiväys yms.) palautteeseen. Ehkä kirjelmäni on niin kiukkua pursuava tai sitten yksinkertaisesti niin säälittävä, että päättivät hyvittää..

Lisää
23.06.2010 14:29 - 23.06.2010 14:29 #6362 : Tanja

Itse asiassa sain Unileveriltä hyvityksen pyytämättäkin, kun vastasivat palautteeseeni. Olin laittanut kaikki tiedot (eränumero, päiväys yms.) palautteeseen. Ehkä kirjelmäni on niin kiukkua pursuava tai sitten yksinkertaisesti niin säälittävä, että päättivät hyvittää..

Mainio juttu! Kyllä tollaset käyttöön kelpaamattomat tuotteet pitäisi hyvittää mukisematta. Toivottavasti ovat saaneet linjansa kohdilleen.

Lisää
24.06.2010 07:38 - 24.06.2010 07:38 #6368 : Pricilla
Vähän ohiaiheen menee, mutta kyllä minäkin sain kinuamatta unileveriltä hyvityksen, vaikka pistivätkin kaupan kylmäketjun katkeamisen syyksi vaahtoutumattomuuden!

Lisää
24.06.2010 08:18 - 24.06.2010 08:18 #6369 : TaikinaTaivas

Vähän ohiaiheen menee, mutta kyllä minäkin sain kinuamatta unileveriltä hyvityksen, vaikka pistivätkin kaupan kylmäketjun katkeamisen syyksi vaahtoutumattomuuden!

Minä laitoin heille eilen postia myös ja pyysin hyvitystä, olisko mulla n. 20 purkkia ollut näitä maanantai kappaleita.

Lisää
27.06.2010 07:23 - 27.06.2010 07:23 #6398 : Pricilla
Vastaus käyttäjältä Pricilla aiheessa Re: Flora Vispistä
Aikamoinen satsi maanantai-kappaletta! Mullakin oli alkukeväästä 12prk, joista silloin sen hyvityksen pyysin. En mä kuitenkaan noita satunnaisia yhden tai kahden purkin eriä jaksa edes ylös ottaa, mut isommat kyllä...

Lisää
27.06.2010 08:20 - 27.06.2010 08:20 #6399 : Miia
Vastaus käyttäjältä Miia aiheessa Re: Flora Vispistä
Kyllä mulla taitaa olla vähäksi aikaa nyt Flora Vispien ostamiset ostettu. Ajattelin antaa vielä yhden mahdollisuuden, ja ostin torstaina pari purkkia. Toisesta tein (tai yritin tehdä) kääretorttua, mutta se oli taas sitä jo purkissa valmiiksi vispattua sotkua. Tilavuus ei kasvanut yhtään ja jouduin vaahdottamaan sekaan tuorejuustoa, että sain yhden tortun väliin riittävästi täytettä.

Toista purkkia en ole vielä avannut. Täytyy käyttää se johonkin epämääräiseen, jossa vispautuminen ei oo niin tärkeää. Mun mielestä tosta tulee pahaa kakkua, kun vaahdosta tulee niin paksua ja tönkköä.Sitä joutuu laittamaan tosi paljon, että saa riittämään pursotuksiin, mutta maullisesti siinä on kuitenkin sitä kermaa ihan sikana. Tulee tosi rasvainen ja raskas kakku.

Tää on tosi harmillista, koska silloin kun toimii oikein, Vispi oli mun mielestä täydellinen pursotuksiin. Toistaiseksi siirryn kuitenkin jatkossa käyttämään oikeaa kermaa, en aio enää rahojani tohon Vispiin tärvätä. En mäkään jokaisesta yksittäisestä purkista viitti ruveta hyvityksiä kinuamaan, ja sitä paitsi leipoessa täytyy olla luotettavat tuotteet. Ei siitä muuten mitään tule, kun taitaa olla toi mun leipominen muutenkin aika tuuripeliä.

Lisää
27.06.2010 17:08 - 27.06.2010 17:08 #6403 : Anonymous
Vastaus käyttäjältä Anonymous aiheessa Re: Flora Vispistä
Käytän FloraVispiä oikeastaan ihan kokonaan, ja sitä kuluu siis mulla Paljon. Ekaa kertaa koko aikana oli mulla nyt tässä "samassa satsissa" ongelmia, kuin ilmeisesti teilläkin. Ostin sen koko pahvillisen (onkohan siinä se n.20 prk) ja ne oli huonoja. Tai ihan käytettävissä kyllä, mutta pursotukseen ja muuhun susia, koska tilavuus ei lisääntynyt juuri ollenkaan. Sain korvauksen kun pistin palautetta..
Eli loppujenlopuksi koen, että näitä maanantaikappaleita on ollut aika vähän. Muuten tuote on minusta loistava, meillä pidetään maullisesti siitä paljon enemmän kuin esim. vispikermasta ja väri sekä pursotusjälkikin on minusta kauniimpaa

Lisää
27.06.2010 17:41 - 27.06.2010 17:41 #6404 : TaikinaTaivas
Vastaus käyttäjältä TaikinaTaivas aiheessa Re: Flora Vispistä

Käytän FloraVispiä oikeastaan ihan kokonaan, ja sitä kuluu siis mulla Paljon. Ekaa kertaa koko aikana oli mulla nyt tässä "samassa satsissa" ongelmia, kuin ilmeisesti teilläkin. Ostin sen koko pahvillisen (onkohan siinä se n.20 prk) ja ne oli huonoja. Tai ihan käytettävissä kyllä, mutta pursotukseen ja muuhun susia, koska tilavuus ei lisääntynyt juuri ollenkaan. Sain korvauksen kun pistin palautetta..
Eli loppujenlopuksi koen, että näitä maanantaikappaleita on ollut aika vähän. Muuten tuote on minusta loistava, meillä pidetään maullisesti siitä paljon enemmän kuin esim. vispikermasta ja väri sekä pursotusjälkikin on minusta kauniimpaa

Mie oon ihan samaa mieltä. Mie oon käyttäny tuotetta toistakymmentä vuotta ja näitä huonoja ollut mulla parikymmentä purkkia (menee nykyään varmaan 300-400 purkkia/vuosi). Mie laitoin spostia firmaan ja korvaavat mulle menetyksen osaksi.

Lisää
28.06.2010 19:38 - 28.06.2010 19:38 #6409 : hanna
Vastaus käyttäjältä hanna aiheessa Re: Flora Vispistä
No itse en käytä tätä oikeastaan ollenkaan! Muutamaan kertaan olen toki testannut... kerran yksi kavereistani pyysi nimenomaan Florasta pursotukset, ei vatkautunut ja sain neljästä purkista kuuden euron hyvityksen vaikka eivät ne seuraavat neljä purkkiakaan sen kummempia olleet. Muutama viikko sitten oli pakko osta Floraa kun kaupassa ei Hylaa ollut, onneksi meni hyydykekakkuun joka oli omaan käyttöön, kun oli tuota "ranskankermaa". Kyllä kiukutti silti, päätin etten tuotetta enään käytä kun en edes pidä sen mausta joka on mielestäni kamala! Kauniit pursotukset sillä kyllä saa, ei voi kieltää.Ja tiedän että suututan tällä mielipiteelläni intohimoiset Floran käyttäjät!

Lisää
28.06.2010 21:14 - 28.06.2010 21:14 #6410 : Miia
Mullekin on osunut vasta viime aikoina noita maanantaikappaleita. Sitä ennen Vispi on toiminut oikein hyvin.

Mulla taas voi sanoa suutareiden määrän olevan suuri. Käytän Vispiä aika vähän, (teihin verrattuna siis vähän, omaan vyötärööni verrattuna liikaa ) mutta jokainen toukokuun alun jälkeen osatamani purkki on ollut tota ranskankermasotkua.

Mun mielestä on hämmästyttävää, ettei tota virheellistä erää vedetä pois myynnistä. Tai useammassa erässä niitä ongelmia on tainnut olla. Vaiko eikö niiden mielestä sitten ongelmaa ole olemassakaan..? Tai sitten eivät ole saaneet tekniikkaansa kuntoon, että saisivat uutta ehtaa tavaraa markkinoille. Outoa kuitenkin, koska mun mielestä netissäkin on aika lailla jo ollut keskustelua (kävin kuukkeloimassa ) Vispin ongelmista. Eihän sitä kohta osta enää kukaan.

Lisää
29.06.2010 08:49 - 29.06.2010 08:49 #6414 : TaikinaTaivas

Mullekin on osunut vasta viime aikoina noita maanantaikappaleita. Sitä ennen Vispi on toiminut oikein hyvin.

Mulla taas voi sanoa suutareiden määrän olevan suuri. Käytän Vispiä aika vähän, (teihin verrattuna siis vähän, omaan vyötärööni verrattuna liikaa

) mutta jokainen toukokuun alun jälkeen osatamani purkki on ollut tota ranskankermasotkua.

Mun mielestä on hämmästyttävää, ettei tota virheellistä erää vedetä pois myynnistä. Tai useammassa erässä niitä ongelmia on tainnut olla. Vaiko eikö niiden mielestä sitten ongelmaa ole olemassakaan..? Tai sitten eivät ole saaneet tekniikkaansa kuntoon, että saisivat uutta ehtaa tavaraa markkinoille. Outoa kuitenkin, koska mun mielestä netissäkin on aika lailla jo ollut keskustelua (kävin kuukkeloimassa ) Vispin ongelmista. Eihän sitä kohta osta enää kukaan.

Mulla ei oo sattunu ollenkaan noita ranskankermaversioita kohdalle. Naurettavaa tietty firmalta on et ei olla otettu virheellistä tuotetta pois markkinoilta ja et selittivät sit aikaisempaa mokaa muka kylmäketjun katkeamisella, on kummallista et se ketju katkeili samaan aikaan ympäri Suomen. Nyt viime kuukausina ostamani purkit ovat olleet kyllä priima tavaraa, vatkautuvat tosi nopeasti hyvälle vaahdolle. Kaupassa vois tietty jo huiskuttaa sitä purkkia ja jos ei hölsky niin on "ranskankermaa".

Lisää
29.06.2010 11:20 - 29.06.2010 11:20 #6416 : Anonymous
Mullakaan ei ole sattunut yhtäkään maanantaikappaletta Purkkeja menee kyllä paljon vähemmän kuin teillä, viikosta riippuea 4-20kpl/vkossa. Aina pelkään josko tulis, mut kaikki on ollut priimaa!

Lisää
29.06.2010 19:56 - 29.06.2010 19:56 #6427 : Miia
Voihan vitsit, mulla on ilmesesti joku henkilökohtainen sadepilvi pään päällä, joka viskoo esivatkattua Vispiä.

Aika jännää, että teidän kohdalle ei ole sattunut yhtään huonoa purkkia ja mulle ei muuta tulekaan. Oon ostanut purkkeja parista eri kaupasta, et siitäkään ei voi johtua. Kaupat tosin on muutaman kilometrin säteellä toisitaan.

Lisää
30.06.2010 08:23 - 30.06.2010 08:23 #6432 : Sirkku
Vastaus käyttäjältä Sirkku aiheessa Re: Flora Vispistä
Harmi, että tommosia sattuu kohdalle. Mie oon sitä mieltä, että niiden pitäis ehdottomasti vetää virheelliset pois myynnistä - eihän tommosta tavaraa voi kuluttajalle tarjota, kun ei se kerran toimi niin kuin ois tarkotus. Kannattaa varmasti kaikista virheellisistä tuotteista ilmoittaa vaikkei välttämättä korvausten perässä oliskaan - meneepähän ainakin tieto perille siitä, miten paljon ongelmia se aiheuttaa.

Lisää
30.06.2010 11:19 - 30.06.2010 11:19 #6437 : Pricilla
Vastaus käyttäjältä Pricilla aiheessa Re: Flora Vispistä
Joo, hitsiläinen, näkyy olevan tuo paskasatsi eri paikoissa eri aikaan, nimittäin meillä ei tuota "ranskankermaa" ole ollut kuin parin viikon ajan, mut nyt sitten kaikki mun ostamani purkit ovat noita Ja tosiaan, ennen tätä vuotta ei minulla vispi pettänyt kertaakaan. Nyt sitten senkin edestä!

Lisää
30.06.2010 12:33 - 30.06.2010 12:33 #6438 : Kermaruusu
Vastaus käyttäjältä Kermaruusu aiheessa Re: Flora Vispistä
Minä laitoin palautteessani kysymyksen heille että miksi eivät vetäneet virheellistä tuotetta pois myynnistä. Sain vastaukseksi, että tuotteessa ei ole mitään vikaa, sitä pystyy käyttämään. Sen vaahtoutumisominaisuus on vaan erilainen kuin "normaalissa" purkissa. No, eikö tätä Flora Vispiä käytetäkin juuri vaahdottamiseen?!?

Lisää
30.06.2010 14:14 - 30.06.2010 14:14 #6439 : Pioni
Vastaus käyttäjältä Pioni aiheessa Re: Flora Vispistä
Minulle sattui "ranskankerma" Vispiä kun olin tekemässä Mangokakkkua. Yritin sinnikkäästi vatkata, mutta tilavuus ei kasvanut yhtään. Suutuksissani paiskasin sekaan purkin kermaviiliä (kuului ohjeeseen) ja kappas vain seos alkoikin vatkautumaan ihan normaalisti. Mikähän muu aine voisi aiheuttaa saman reaktion?

Lisää
30.06.2010 17:06 - 30.06.2010 17:06 #6443 : Anonymous
Tekiskö happamuus siihen jonkun jipon? Rahka saattais ajaa sitten saman asian?

On tää aika kurjaa, aika hölmöä, että pitää aina olla ihan varalla jotakin muuta vatkautuvaa muutama purkki kaapissa, jos FloraVispi pettää..

Tehdäänpäs nyt Naiset Leipovaiset sellainen päätös, että pistetään JOKAIKISESTÄ purkista reklamaatio, jotta saadaan taas tuote kuntoon. Eiks jeh?

Lisää
30.06.2010 19:23 - 30.06.2010 19:23 #6449 : Miia

Minulle sattui "ranskankerma" Vispiä kun olin tekemässä Mangokakkkua. Yritin sinnikkäästi vatkata, mutta tilavuus ei kasvanut yhtään. Suutuksissani paiskasin sekaan purkin kermaviiliä (kuului ohjeeseen) ja kappas vain seos alkoikin vatkautumaan ihan normaalisti. Mikähän muu aine voisi aiheuttaa saman reaktion?

Mä heitin sekaan 100 g maustamatonta tuorejuustoa, niin kummasti alkoi lyyti kirjoittaa! Ei siitä nyt ihan "normaalia" (jos termiä nyt enää vispin yhteydessä voi käyttää..) vaahtoa tullut, mutta aika lähelle.

Onhan toi tosi kumma, jos valmistajan mielestä tuotteessa ei ole mitään vikaa vaikkei se vatkaannu! Käyttäähän sitä toki voi, kyllä kyllä, mutta poistaisivat ainakin sen "kuohkea vaahto" tekstin siitä purkin kyljestä!! Taidanpa tosiaan laittaa uutta reklamaatiota.

Lisää
30.06.2010 19:40 - 30.06.2010 19:40 #6451 : Sirkku
Vastaus käyttäjältä Sirkku aiheessa Re: Flora Vispistä
Mie en kyl tajua et mitenniin tuotteessa ei oo vikaa ja sitä pystyy käyttämään, jos kerran kyseessä on tuote, jonka pitäis vatkautua hienosti eikä se sitä tee. Ehkä se ei oo varsinaisesti pilaantunutta tms "vaarallista", mut eihän se asiaansa aja. Ilman muuta pitäis myöntää, että tuote ei vastaa kuvausta ja vetää erä pois myynnistä. Tulee mieleen, että yrittävät vaan nyt myydä ihmisille noi vääränlaisetkin tuotteet ja saada rahat pois. Reklamoikaa ihmeessä joka purkista!

Tuli mieleen, et mites jos kuluttajansuojavirastolle/kuluttajavalituslautakunnalle/vastaavalle laittais tosta tiedotusta. Jos kerran toukokuun alusta asti on ollu näitä ongelmapurkkeja ja valmistajan mielestä tuotteessa ei periaatteessa oo mitään vikaa eivätkä vedä erää pois, niin miusta tuntuu et toi vois jo alkaa kiinnostaa.

Lisää
30.06.2010 19:42 - 30.06.2010 19:42 #6452 : Tanja
Vastaus käyttäjältä Tanja aiheessa Re: Flora Vispistä
Näitä lukiessa alkaa harmittamaan kun en oo pistäny reklamaatiota menemään niistä muutamasta "ranskankerma"purkista jotka on sattunu käsiin! Seuraavasta purkista jos tulee mömmöä ulos, laitan kyllä menemään.

Ja kuten olmala tuossa edellä ehdottikin, tehdäänhän kaikki niin!

Lisää
02.07.2010 16:05 - 02.07.2010 16:05 #6478 : Sitruunamarenki
Vastaus käyttäjältä Sitruunamarenki aiheessa Re: Flora Vispistä
Tulinpas minäkin pitkästä aikaa täällä poikkeemaan ja heti pitää laittaa omaa kommenttia
mä olen ollut kans jo vuosia flora vispin vannoutunut käyttäjä ja olen edelleen, vaikka mullekin muutama maanantaikappale on eksynyt. Tosin, mä olen kyllä saanut vatkattua, kun olen tarkoituksella laittanut sekaan eri erän vispiä. Eli mulla on jääkaapissa koko ajan n 20 prk vispiä, tuon sitä suurinpiirtein joka kauppareissu 5-10 prk niin ei tarvii sitten ostaa laatikkokkaupalla kerralla ja omaa pikkukauppaa kerralla tyhjäksi. Eli mulla on aina monesta eri erästä tavaraa ja kun oon huomannu jonkin erän olevan huonommin vatkautuvaa, niin sekoitan sitten eriä keskenään, niin taas pelittää. Ja purkista kyllä tuntee käsin, onko se normaalia vai tönkönpää tavaraa.
Mut siihen oon kans kiinnittäny huomiota (menee vähän ohi varsinaisen aiheen) että tavallista kermaa joutuu ostamaan huimasti paljon enemmän kuin vispiä, eli vispi kyllä laajenee tosi paljon.
Ja nyt kun viikonlopusta on tulossa melko helteinen, niin vispi on taas paikallaan kakuissa, ei sitä hetkauta nuo kelit, toisin kuin kermaa, joka on voita jo pienen vatkaamisen jälkeen...

Lisää
02.07.2010 21:07 - 02.07.2010 21:07 #6481 : TaikinaTaivas
Mulle ei ole sattunut yhtään "ranskankerma versiota", mutta niitä tavalliselta näyttävää ja ei silti vaahtoa vaikka mitä löis joukkoon . Niistä kyllä tein sit hyydykekakkuja itelle. Mulla muuten kans aina kaapissa parikyt purkkia kaapissa jemmassa ja joka kauppareissulla kannan lisää ... on aina varalta tuplakermat, jos sattuu ettei saa kunnon vaahdolle. Ja asiasta kolmanteen, kukaan ei oo multa koskaan pyytänyt kakkua jossa pitäis käyttää kermaa .

Sivu luotiin ajassa: 0.285 sekuntia
Toteutus: Kunena foorumi

Sponsorit 2017