Folioinen muffinsipelti

Lisää
11.02.2014 01:13 - 11.02.2014 01:13 #19172 : netch
netch loi aiheen:
Heips!

Bongasin jostain blogista muutaman päivän sitten surffaillessani sellaisen muffinsipellin mikä oli tehty sellasesta "foliosta". Siis samanlaista matskua kun nuo pakkaukset missä esim maksalaattikkoa kaupoissa myydään!

Teen itse harvakseltaan vaan muffinseja, ja kaapit pursuaa muutenkin jo kaikennäköisestä sälästä, niin ajattelin että tuollaset vois olla tosi kätevät, ettei tarvii "oikeaa" muffinsipeltiä ostaa! Oon monet kaupat kiertäny sen jälkeen näitä etsiskellessä, mut ei vaan tuu missään vastaan! Onko muut nähny tällasia jossain?

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
11.02.2014 13:12 - 11.02.2014 13:12 #17560 : nami-hiiri
nami-hiiri vastasi aiheeseen: Re: Folioinen muffinsipelti
.

Kysymykseen onko joku nähnyt folio -'peltejä', voin vastata, että minä olen.
Koska en ole kotikolossani, eikä koirakaverini kotona juuri kukaan paista mitään, niin teen täällä leipomukseni folio -koloissa.
Ainoa harmitus on, että ne on niputettu useamman 'pellin yksikköön', 2-4 jopa 6 kpl. Mutta kätevää maan vakiasukeille! Täällä leivontatarvikekauppojen markkinat on vallannut NW eli Nordic Ware, jolla on ihania kuvioformuja joka lähtöön, mutta tosi kalliita, isoja ja painavia. Niiden säilytys on tilaa viepää, joten (kertakäyttöisten) alumiinivuokien käyttö on ymmärrettävää.
Katson marketista tänään olisiko niissä tuotemerkkiä, niin lisään tänne etsintää helpottamaan.

13.02.14
Hieman arvelinkin, ettei tuotemerkkiä ollut, sillä olisin kyllä taltioinut ...eli markettiketjun teettämiä.

Muffinipeltejä on kaksi eli 2 x 6kpl ja hinta 1.90 CAD (1 CAD = noin 0.67€)
- viimeksi muistan paistaneeni 6 kpl samassa pellissä kahdesti.
- muodoissa löytyy mukava sorttimentti.

nami-hiiri Torontosta

Voisin lopettaa suklaan syömisen, jos haluaisin, mutta en ole luovuttajatyyppiä.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Sivu luotiin ajassa: 0.061 sekuntia
Toteutus: Kunena foorumi

Sponsorit 2017