Mistä kerroskakkuun laatikko?

Lisää
26.04.2011 09:14 - 26.04.2011 09:14 #19771 : NaMiNaMi
NaMiNaMi loi aiheen:
Joku viisas varmaan osaa kertoa mistä saa sellaisen laatikon, johon voi mahduttaa kerroskakun? 40 hlön kakku kyseessä, joten ihan pieni siitä ei tule. Ei taida koristeineen mitenkään mahtua tavalliseen laatikkoon jonka korkeus surkeat 13 cm...

Mietin että josko leikkaisin toisesta laatikon kannesta jatkopalan, jonka teippaan kiinni niin saisin lisää korkeutta.

Tanja siirsi ketjun leivontatarvikkeisiin.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
26.04.2011 15:57 - 26.04.2011 15:57 #9472 : Nanun
Nanun vastasi aiheeseen: Re: Mistä kerroskakkuun laatikko?
tällaisia laatikoita on vaikka missä esim, tarjoustalossa ja cittarissa myynnissä. Ite tykkään käyttää näitä niin ainakin on tarpeeks vahva. Kääntää kopan nurinperin ja elmukelmua tuon kannen ympärille ja siihen päälle kakku ja itse laatikko kuvuksi, klipsut kiinni ja tukeva ote ja ei heilu ja näkee vielä päältäkin päin että miten se viihtyy sisällä laatikossa esim ajomatkan aikana.

Lisää
26.04.2011 16:17 - 26.04.2011 16:17 #9473 : NaMiNaMi
NaMiNaMi vastasi aiheeseen: Re: Mistä kerroskakkuun laatikko?

tällaisia laatikoita on vaikka missä esim, tarjoustalossa ja cittarissa myynnissä. Ite tykkään käyttää näitä niin ainakin on tarpeeks vahva. Kääntää kopan nurinperin ja elmukelmua tuon kannen ympärille ja siihen päälle kakku ja itse laatikko kuvuksi, klipsut kiinni ja tukeva ote ja ei heilu ja näkee vielä päältäkin päin että miten se viihtyy sisällä laatikossa esim ajomatkan aikana.

Muuten varmaan hyvä mutta se kakku haetaan multa enkä tunne tätä ihmistä, joten olis kallista antaa toi laatikko niiden matkaan.

Lisää
26.04.2011 17:10 - 26.04.2011 17:10 #9474 : Pricilla
Pricilla vastasi aiheeseen: Re: Mistä kerroskakkuun laatikko?
Mä olen noita kerroskakkuja pakkaillut jonkin verran ja käytän aina ihan tavis laatikoita päällekkäin. Eli siis alemmasta kannesta leikataan päällinen pois ja toinen kansi teipataan päälle. Ihan hyvin toimii noinkin

Lisää
26.04.2011 17:27 - 26.04.2011 17:27 #9475 : MaxinMami
MaxinMami vastasi aiheeseen: Re: Mistä kerroskakkuun laatikko?
Tää voi nyt kuulostaa hölmöltä, mutta oon vienyt yksiin polttareihin korkean kakun arkistointilaatikossa. Mutta silloin kakku oli suorakaiteen muotoinen, joten halkaisijan ei tarvinnut olla iso. Ne laatikot maksaa 0,70e/kpl.

Lisää
26.04.2011 18:23 - 26.04.2011 18:23 #9476 : NaMiNaMi
NaMiNaMi vastasi aiheeseen: Re: Mistä kerroskakkuun laatikko?

Mä olen noita kerroskakkuja pakkaillut jonkin verran ja käytän aina ihan tavis laatikoita päällekkäin. Eli siis alemmasta kannesta leikataan päällinen pois ja toinen kansi teipataan päälle. Ihan hyvin toimii noinkin

No tota mäkin aattelin. Et leikkaa ja liimaa olis varmaan yksinkertaisin vaihtoehto.

Sivu luotiin ajassa: 0.076 sekuntia
Toteutus: Kunena foorumi

Sponsorit 2017