Wiltonin Heart Tasty-fill -vuoka

Lisää
18.02.2011 08:52 - 18.02.2011 08:52 #19732 : Anonymous
Anonymous loi aiheen:
Onko jollain tätä vuokaa? Ihan pakko kysyä, ennenkuin tilaan, että onnistuuko tolla ihan kunnolla? Jotenkin epäilyttää, että miten sen täytteen voi tonne saada? Onko helppo käyttää, tuleeko mukana kunnolliset ohjeet? Mun tekis ihan hirmusesti mieli tilata toi, enkä löytänyt siitä mitään kirjottelua mistään... Mutta nyt kun on tälle keväälle tilattuna muutama ristiäiskakkukin, se ois tosi ihana...
http://www.confetti.fi/epages/Confetti. ... s/2105-157

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
20.02.2011 16:50 - 20.02.2011 16:50 #8726 : aleksi
aleksi vastasi aiheeseen: Re: Wiltonin Heart Tasty-fill -vuoka
eikö tollasen saa aikaan ihan massapussilla pursottamalla.. eka vähän massaa vuokaan, sitte pursottaa sen päälle kuvien erivärillä ja loput massat päälle..

Lisää
20.02.2011 17:48 - 20.02.2011 17:48 #8728 : Anonymous
Anonymous vastasi aiheeseen: Re: Wiltonin Heart Tasty-fill -vuoka
Eikai? Tuohan on täytettä tuo keskikohta mun käsittääkseni? Eihän tuo oo kuivakakkuvuoka?

Lisää
20.02.2011 18:39 - 20.02.2011 18:39 #8729 : Paula
Paula vastasi aiheeseen: Re: Wiltonin Heart Tasty-fill -vuoka

Mukana englanninkieliset ohjeet sekä pieni reseptivihkonen

Eiköhän noilla ohjeilla pärjää. Voithan kopioida tekstin tänne, jos et yksin jaksa pähkäillä.

Lisäksi netistä löytyi Wiltonin kommentti:

Create filled cakes with incredible flavor combinations using these convenient non-stick pans. You'll serve delicious filling with a pretty heart shape in every bite! The patented recessed design creates a contour you can fill with ice cream, fruit, mousse and more – just bake, fill, flip and frost! The premium non-stick coating provides easy release so cakes unmold perfectly from the pan.

Lisää
20.02.2011 20:12 - 20.02.2011 20:12 #8731 : aleksi
aleksi vastasi aiheeseen: Re: Wiltonin Heart Tasty-fill -vuoka
jaajaa.. katoin että se oli tollanen tiikerikakku tyylinen veto

Lisää
20.02.2011 20:41 - 20.02.2011 20:41 #8732 : Anonymous
Joo, mä tiedän, että mukana tulee ohjeet, mutta mä haluisin tietää etukäteen, ennen kun tilaan
Mut joo, kiitos, tuo wiltonin teksti autto Mä oon nimittäin miettinyt pääni puhki, että millä hitolla sen täytteen sinne saa kokonaisuudessaan, mutta toi pakastus tosiaan ratkasee kai kaiken

Lisää
09.05.2011 18:07 - 09.05.2011 18:07 #9523 : Anonymous
Mä ostin ton nyt sitten pari kuukautta sitten. Onko joku muu koittanut?

Siitä tulee hirmukorkea kakku, jota on vaikee leikata just sen takia, että on niin korkea. Täytteen kolo vuoan keskellä on mun mielestä suht pieni, ympärille jää siis paljon ihan pelkkää taikinaa, joka taas on hankala saada kostutettua kauttaaltaan sopivasti... Lisäksi taikina jäi vuokaan kiinni huolimatta huolellisesta voiteulusta ja sokeroinnista.
Tota on nyt 2 kertaa koitettu, ja molemmista kerroista samanlaiset kokemukset. Eli mä en lähde suosittelemaan, mutta ihan ok, jos joku tykkää Toivottavasti joku muu on onnistunut samaisella vuoalla Ehkä mä vielä jossain kohtaa testaan tota...

Lisää
13.05.2011 20:53 - 13.05.2011 20:53 #9546 : Tanja
Tanja vastasi aiheeseen: Re: Wiltonin Heart Tasty-fill -vuoka

Lisäksi taikina jäi vuokaan kiinni huolimatta huolellisesta voiteulusta ja sokeroinnista.

Et kai kuitenkaan oikeasti sokeroinut vuokaa?

Lisää
18.05.2011 10:53 - 18.05.2011 10:53 #9562 : Kookos
Kookos vastasi aiheeseen: Re: Wiltonin Heart Tasty-fill -vuoka
Mä oon useamman kakun tuolla vuoalla leiponut ja hyvin on kaikki onnistuneet ja irronneet vuoastakin helposti. Täytteen pitää olla sopivan jämäkkää ja kakun tarpeeksi vähän kostutettu, silloin myös leikkaaminen onnistuu ja kuvio säilyy lautaselle asti.

Lisää
24.05.2011 20:50 - 24.05.2011 20:50 #9641 : Anonymous
^^ Juu, jauhotin vuoan

Kookos, teitkö ihan perus kakkupohjataikinan? Monellako munalla?

Mulla oli täyte kyllä tosi jämäkkä, ja pohja tosi vähän kostutettu (itseasiassa liian vähän, just sen takia, kun pelkäsin, että kostuu liikaa ohemmista kohdista, tai jää liian kuivaksi paksummista kohdista...). Säily kyllä ehjänä lautaselle, mutta moni sano, että on vaikee leikata, kun on niin korkee... Hmm...
Mun pitäis sunnuntaiks tehdä taas ristiäisiin kakku, ja tolla ois kyllä kiva tehdä...

Lisää
25.05.2011 11:13 - 25.05.2011 11:13 #9643 : Kookos
Peruskakkupohjan tein. Löysin lapun, johon olen kirjoittanut "6 munan pohja liian iso, kokeile seuraavaksi 4:llä munalla". En nyt muista, olenko jo kokeillut, mutta se kuuden munan tursusi yli...

Onnea, toivottavasti onnistuu kakku

Lisää
25.05.2011 12:19 - 25.05.2011 12:19 #9644 : Anonymous
per pohja?

Mä tein eka 4 munan pohjan, ja ainakin mulla jäi niin vajaaks vuoka, että pohjavuoka jäi siihen sydämen alaosaan. Vaikee selittää Siis ei tullut yhtään sen sydämen kärjen ylitte, kun pohja tuli uunista, ni kärjen kohdalla oli taikinaa vajaa sentti -> eli ihan kuiva koppura siltä kohtaa. 5 munan pohjasta tuli ihan ok määrä, mut samalla jää sit myös sitä pelkkää kakkupohjaa ylä- ja alanurkkiin paljon, eli täytettynä kuivaa :/

Lisää
27.05.2011 07:00 - 27.05.2011 07:00 #9673 : Kookos

per pohja?

Yhteensä, paistoin ne samaan aikaan. Sen muistan, että kun laitoin kakun uuniin, niin olin peittänyt sen sydämen kokonaan ja sitten se tursusi yli. Se on totta, että sitä pelkkää kakkua ilman täytettä jää enemmän kuin normitäytekakussa, mutta oon silti silloin tällöin tuota vuokaa käyttänyt, kun se sydän on vaan niin ihana

Lisää
02.06.2011 21:35 - 02.06.2011 21:35 #9813 : Anonymous

per pohja?

Yhteensä, paistoin ne samaan aikaan. Sen muistan, että kun laitoin kakun uuniin, niin olin peittänyt sen sydämen kokonaan ja sitten se tursusi yli. Se on totta, että sitä pelkkää kakkua ilman täytettä jää enemmän kuin normitäytekakussa, mutta oon silti silloin tällöin tuota vuokaa käyttänyt, kun se sydän on vaan niin ihana

No se on hieno vuoka, siks mäki haluisin sitä käyttää...
Mulla tuli sillon 4 munalla yks vuoka täyteen... Hmm... Muistankohan väärin? Ne on kuitenki tilavuudeltaan aikalailla pieniä vuokia...

Lisää
08.10.2011 19:33 - 08.10.2011 19:33 #11057 : taikataikinat
taikataikinat vastasi aiheeseen: Re: Wiltonin Heart Tasty-fill -vuoka
Mä ostin tämän kans jonkin aikaa sitten, luin jostain että paras kakkupohja tähän olis murokakkutyyppinen eikä sokerikakkupohja. Muutaman kerran olen ehtinyt kokeilla ja vielä se paras ratkaisu on löytymättä..
Harmittaa se kyllä vähän, kun mainostettiin että mukana on reseptivihko ja reseptit on sitten tyyliin 1 paketti Wiltonin kakkujauhetta ja 1 paketti Wiltonin hyydykemoussea ja 1 paketti Wiltonin kuorrutusta -eikä näitä tietenkään saa mistään

Mutta nättihän siitä tulee kun sen saa kunnolla tehtyä ei siitä pääse mihinkään

Lisää
08.10.2011 20:05 - 08.10.2011 20:05 #11058 : PullaAkka
PullaAkka vastasi aiheeseen: Re: Wiltonin Heart Tasty-fill -vuoka
Heippa

Mä olen blogiin kirjoittanut oman kokemuksen tuosta heart tasty-fill vuokasta. Tykkäsin ja edelleen olen kuullut jälkeenpäin kehuja kakkujen mauista, Korkeus on tosin huima eli jos täytyy kuljettaa jonnekin, olisin varuillani.

http://pulla-akka.com/blog/category/Heart+Tasty-Fill

Lisää
15.10.2011 19:45 - 15.10.2011 19:45 #11094 : taikataikinat
taikataikinat vastasi aiheeseen: Re: Wiltonin Heart Tasty-fill -vuoka
^Upeita kakkuja olet saanut vuoilla tehtyä, kiitos vinkistä, pitää testata noita reseptejä!

Sivu luotiin ajassa: 0.114 sekuntia
Toteutus: Kunena foorumi

Sponsorit 2017