Kerrosvadin säilytys

Lisää
03.02.2011 10:46 - 03.02.2011 10:46 #19722 : Miia
Miia loi aiheen:
Tämä ei nyt varsinaisesti ole leivontatarvike, mutta en keksinyt minne muuallekaan olisin tarinaa tyrkännyt.

Tarvitsisin sellaisen kolmikerrosvadin, hmm, tai oikeammin tahtoisin sellaisen Säilytys on kuitenkin hienoinen ongelma, koska meillä ei ole niin isoa kaappia mihin se mahtuisi kokonaisena. En ole koskaan tarkemmin perehtynyt noihin vateihin, ja rupesinkin miettimään, että saako ne jotenkin helposti purettua osiin? Vai miten niitä ihmiset yleensä säilyttelee? Kokonaisina?

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
04.02.2011 23:42 - 04.02.2011 23:42 #8591 : Tanja
Tanja vastasi aiheeseen: Re: Kerrosvadin säilytys
Miulla on semmonen ihan perus kolmikerrosvati jossa lautaset ovat parilla mutterilla ja prikoilla kiinni metallitikuissa jotka kannattelee lautasia. Mitään kakkuja siinä ei voi tarjota mutta muuta "käsin syötävää" kyllä. Miulla on se purettuna kaapissa ja kun tarvetta on niin kasaan sen.

En tosin tiedä meinasitko tollasta kerrosvatia vai ihan semmosta isoa täytekakkujen tarjoiluun tarkotettua?

Lisää
05.02.2011 19:18 - 05.02.2011 19:18 #8594 : Miia
Miia vastasi aiheeseen: Re: Kerrosvadin säilytys
Ei kun juur tuota tarkoitin. Sellaista mihin saa keksit yms. pikkupurtavat.

Sen saa ilmeisesti sitten purettua ja kasattua ilman suurempaa tuskaa?

Lisää
06.02.2011 13:43 - 06.02.2011 13:43 #8595 : Tanja
Tanja vastasi aiheeseen: Re: Kerrosvadin säilytys
Juu, ihan käsipelillä tuo miun teline ainakin kasaantuu ja purkautuu.

Lisää
06.04.2011 18:17 - 06.04.2011 18:17 #9333 : PAMPULA
PAMPULA vastasi aiheeseen: Re: Kerrosvadin säilytys
Mulla kans kaks tuon tyyppistä, voi purkaa ja säilytänkin ne alkuperäisessä myyntipakkauksessa. Sen verran harvoin tulee käytettyä kun tilaa on vähän.

Lisää
07.04.2011 09:37 - 07.04.2011 09:37 #9338 : mopomutsi
mopomutsi vastasi aiheeseen: Re: Kerrosvadin säilytys

Mulla kans kaks tuon tyyppistä, voi purkaa ja säilytänkin ne alkuperäisessä myyntipakkauksessa. Sen verran harvoin tulee käytettyä kun tilaa on vähän.

Mä teen ihan samoin Samassa laatikossa, missä ostetukin makoilee kaapin päällä odotellen niitä kolmea-neljää käyttökertaa vuodessa.

Lisää
21.04.2011 20:20 - 21.04.2011 20:20 #9453 : Miia
Mä oon tässä nyt pari kuukautta vatia metsästänyt, mutta myynnissä on vain ÄLYTTÖMÄN RUMIA!

Ehkä niitä nättejä tulis kevään juhliin. Toivottavasti.

Lisää
22.04.2011 06:41 - 22.04.2011 06:41 #9455 : Nanun
Nanun vastasi aiheeseen: Re: Kerrosvadin säilytys
Miten määä tämmösen missasin? Ite ihan rakastuin näihin telineisiin joista ite ostin juuri tuon monochrome 5 tier eli 5 kerroksisen vadin ja ihanaihanihana on ollut! Tuossa monochromessa kun vielä saa sotkettua noita kerroksia ja otettua välistä pois miten haluaa! Ei vie tilaa, itseasiassa vähemmän kun nuo lasiset mummun peruja olevat ja samassa kasassa kaapin pohjalla säilyy. Ja mielestäni kaunis kun on läpinäkyvä/metallinen. Tytön 2 vuotis synttäreille ei tullut kakkua ollenkaan, kun olin kipeä, mutta onneksi olin tehnyt pakkaseen marengit ja minimuffarit talteen, joten niitä koristelemalla ja pakkasen kätköistä kakkupohjan palasia niin tuli cake pops pohjaisia palluroita vielä mukaan, ja vaahtokarkit mihin oli kirjoitettu sankarin tietoja oli ehkä kuitenkin lasten lemppari. Pointti siis että tuo teline pelasti ja pienen lapsen synttäreillä, kun vieraita tulee monessa erässä on ihana kun aina saa laitetta täyden näköiseksi ennen uusia vieraita, jollei muuta niin ottamalla yhden kerroksen pois. Ja saa käytettyä hätätapauksessa myös viitenä erikokoisena kakkulautasena. Postarit vaan maksoi enemmän kun itse setti ebaystä, mutta mulla oli vielä niin onnekas juttu että tuttu oli tulossa Suomeen Englannista ja toi tuon setin mulle, kun postarit britteihin on ilmaiset. Eli voi säästää paljon näinkin jos on tällainen mahdollisuus että on tuttuja siellä päin.

Lisää
22.04.2011 18:35 - 22.04.2011 18:35 #9460 : Miia
Sisso mitä telineitä! Täytyypä alkaa tutustumaan tarkemmin. En vaan oikein tosta eBaystä ostamisesta tykkää.

Lisää
22.04.2011 19:07 - 22.04.2011 19:07 #9461 : Nanun
Mikäs vika siinä on? :O Muuta kun että kaikki on puolet halvempaa ja tulee nopeammin kotiovelle kun suomesta.. Kunhan ostaa Briteistä niin ei paljoa tarvihe kai tullejakaan miettiä..

Lisää
22.04.2011 19:14 - 22.04.2011 19:14 #9462 : Miia
Mä oon kerran sieltä ostanut, ja kotiovelle ei tullu ihan sitä mitä piti. Tuotteen piti olla uusi, vaan eipä ollut. Kaveri tilasi yli puoli vuotta sitten jotain tarvikkeita ja odottelee niitä edelleen. Voihan tuo tietty sattua ihan missä postimyyntisysteemissä vaan, mut mun tuttavapiiriin ei vaan oo sattunu yhtään onnistunutta kauppaa. Siks pieni skeptisyys.

Lisää
23.04.2011 16:49 - 23.04.2011 16:49 #9466 : Pricilla
Pricilla vastasi aiheeseen: Re: Kerrosvadin säilytys
Mä en kanssa uskalla ebaysta ostaa! Juurikin pari kuukautta sitten kaveri tilasi erään hintavamman tuotteen myyjältä jolla oli useampi kymmenen positiivista palautetta...Noh eipä ole tuotetta kuulunut, eikä myyjä enää vastaa sähköpostiin. Sinne meni liki 500€ Kohta rupeaa toimenpiteisiin, jotta saisin ebaylta rahat takaisin...

Onko kukaan muuten ostanut amazonin kautta leivontatarvikkeita tai mitään muutakaan?

Lisää
24.04.2011 06:01 - 24.04.2011 06:01 #9467 : Nanun
Juu no amazonia sitten ei voi suositella kenellekään, mutta kai se on tuttavapiirista kiinni.. Jos haluaa nopeaa toimintaa ystävällistä palvelua ja ihanaa asiakaspalvelua niin laitan tähän nämä myyjät keneltä olen itse ostellut noita perus kakkutarvikkeita:

partyanimalonline olen varmaan viidesti tilannut ja ainoa kerta kun meni yli viikon oli juuri ennen joulua jolloin siinä meni hurjat kaksi viikkoa. Mutta silloin oli muistaakseni lakkoilua mm royal maililla ja jouluruuhka päälle niin ihme että tuli noin piankin.

ihanin varmaan mitä tiedän middlehurst vaikka hänellä nykyisin vähemmän myynnissa kuin ennen tavaraa.

sitten mennään pois englannista ja oikeastaan ebaystäkin, vaikka ensikerroilla häneltäkin ebayn kautta tilasin eli baking frenzy

koskaan ei mitään kannata maksaa millään muulla kun paypalilla, jotta se on turvallista. Jollei tuotteita näy sovitussa ajassa niin yhteys myyjään, jos myyjään ei saa luvatussa ajassa yhteyttä niin yhteys ebayhin heti. ei ebaykään voi mitään tehdä puolen vuoden jälkeen? Yleensä tuo toiminta-aika on käsittääkseni 45 päivää jolloin ilmoitus väärinkäytöstä tms pitäis tehdä ebaylle. Heti.

Ebayssä on hieno tuo systeemi millä näkee arvostelun. ja muutama kymmen hyvää ääntä ei sano ebayssä mitään:
Positive Feedback: 99.9%
Feedback score: 21034
partyanimalonlinesta otettuja lukuja ja näillä luvuilla siellä on merkintä Top rated seller ja tällaisista ostaminen on muutenkin paljon turvallisempaa, koska tuo palaute juttu on tosi iso juttu tuolla. Niin iso että vasemmassa palkissa kun voi valita näitä juttuja millä kaventaa hakuaan, on siellä valittana myös
eBay Top-rated sellers kohta, jolloin tuloksesi näytetään vain näistä tuhansien hyviksi havaituista kaupoista.

Ja tuo teline tuli ainakin britteihin kovin nopeasti, mutta suomeen tulosta ei tietenkään ole mitään tietoa. Mutta paremmat ostokokemukset miulla on ebaystä melkein kun mistään muualta. Paitsi tietysti Leipurin putiikista joka oli tosi ihana nopea ja ystävällinen kauppa ja jossa on näitä kun ei ulkomailta voi tilata eli spraytä.

Lisää
24.04.2011 06:20 - 24.04.2011 06:20 #9468 : Nanun
Ja sekin vielä että eihän ebay ole pelkistään kakkutarvikkeisiin.
Ja sieltä kun lähtee etsimään niin löytää mitä uskomattomimpia juttuja! Ebay on loistava kunhan sitä osaa käyttää,. Turvallisesti. Ja ryhtyä niihin toimenpiteisiin ajoissa. Ja ottaa huomioon että mistä maasta tuote on lähetetty. Ja jos on skeptinen niin ainakin tähän asti top rated sellerseillä ainakin on melkein järeestään vaihtoehtona valita kirjattu lähetys vai millä nimellä se menee? vakuutus matkalle ja mahdollisesti myös se että voi seurata sitä lähetystä pientä lisämaksua vastaan.. Eipä ole tullut kyllä noista liikkeistä otettua ainakaan sitä lisämaksullista vakuutusta. Ja jos on ollut paketti vähääkään myöhässä ja myyjä on epäillyt että voisi olla postiin hukkunut, on puhunut itse jo tuotteen korvaamisesta uudella, jollei lähiaikoina tule perille ja tämä siis ILMAN vakuutusta. Eli todella hyvä paikka tilata halvalla tavaraa, kunhan tosiaan käyttää tuohon turvallisuuden maksimointiin annettuja välineitä oikein. Mutta jos tilaa joltain yksityiseltä myyjältä jotain harvinaista niin siihen jo kannattaakin ottaa se seuranta mahdollisuus, koska sitähän ei tietenkään voi edes korvata, jos postissa hukkuu..

Sivu luotiin ajassa: 0.099 sekuntia
Toteutus: Kunena foorumi

Sponsorit 2017