Vuoden 2012 foorumilainen!

Lisää
18.02.2013 18:31 - 18.02.2013 18:31 #19104 : Tanja
Tanja loi aiheen:
Perinteen mukaan on taas valittu yksi joukosta vuoden foorumilaiseksi.

Vuonna 2012 oli suhteellisen hiljaista kaikkialla muualla paitsi haasteissa oli kyllä sutinaa senkin edestä, joten pidimme arviointikriteerit samoina kuin edellisenä vuonnakin. Eli aktiivinen osallistuminen haasteisiin sekä leipomusten kommentointi ja äänestysaktiivisuus.

Parhaiten nämä kriteerit täytti Piipak! Onnea

Vuoden foorumilaiselle lähtee pieni muistaminen postitse, joka toivottavasti kannustaa jatkamaan leivonnan parissa myös tänäkin vuonna.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
18.02.2013 18:38 - 18.02.2013 18:38 #15923 : Petra
Petra vastasi aiheeseen: Re: Vuoden 2012 foorumilainen!
Onnea Piipak! Olet tittelisi ansainnut!

Lisää
19.02.2013 12:11 - 19.02.2013 12:11 #15930 : Piipak
Piipak vastasi aiheeseen: Re: Vuoden 2012 foorumilainen!
KIITOS <3
Olen erittäin yllättynyt !

Lisää
19.02.2013 12:15 - 19.02.2013 12:15 #15931 : Redrose82
Redrose82 vastasi aiheeseen: Re: Vuoden 2012 foorumilainen!
Onnea Piipak =)

Lisää
19.02.2013 22:28 - 19.02.2013 22:28 #15936 : nami-hiiri
nami-hiiri vastasi aiheeseen: Re: Vuoden 2012 foorumilainen!
Onneksi olkoon, Piipak !
Aina ei mennyt ihan nappiin, mutta sepä ei sinua lannistanut
Hienoa, että muistit aina kommentoida myös kanssakilpailijoiden leipomuksia !

Voisin lopettaa suklaan syömisen, jos haluaisin, mutta en ole luovuttajatyyppiä.

Lisää
21.02.2013 06:07 - 21.02.2013 06:07 #15954 : nami-hiiri
nami-hiiri vastasi aiheeseen: Re: Vuoden 2012 foorumilainen!

Vuoden Leifontafoorumilaista 2012 on etähaastateltu tavan mukaan.

1. Kuka olet ja miten löysit Leivontafoorumille ?

Olen piipa Piipan keittiöstä, tai oikeesti ei mulla mitään keittiötä ole, vaan 'keittokomero', jaloissani pyörii leipoessani kaksi kissaa, josta toinen on varsin perso makealle. Leivontafoorumille löysin samoin kuin moni muukin sattumalta.

2. Miten innostuit Lf haasteista ?

Olen törmännyt hyviin vinkkeihin toisten osallitumisista, joten ajattelin jospa vaikka joku saisi minultakin jonkin vinkin. On myös mukavaa vastata haasteeseen, koska itselle ei välttämättä tule mieleen tehdä vaikkapa korvapuustia perinteestä poiketen. Onhan se aina jännää miten sitä pärjää ja varsinkin kommentit on mukavia.

3. Mistä ammennat ihanat, makuhermoja herättelevät ideasi ?

Maailma on makuja ja leipomusten ulkonäköön vinkkejä pullollaan. Nappaan itselleni mieleiset. Välillä sitä vain makustelee ja tahtoo kokeilla uusia makuyhdistelmiä tai sitten ulkomuoto vain syntyy tarkoituksella tai vahingossa.

4. Mitä puuhaat keittiössäsi mieluiten tai mitä leivot mieluiten ?

Minusta on kiva pipertää jotakin uutta ja vastaavasti vaalia perinteitä. Omaan pöytään leivon mielelläni suolaista ja makeat kiikutan ystäville.

5. Jos jauhot eivät riitä, mitä teet ?

Suklaa ei tästä talosta lopu, joten konvehteja syntyy. Pidän myös ruoanlaitosta koska siinäkin voi käyttää mielikuvitusta ja taitaapi meillä joskus olla melko maltainen tuoksu, ihan vain perinteen vuoksi.

6. Mikä olisi unelmiesi leipomus, jota et ole vielä tehnyt ?

Hääkakkua en ole vielä tehnyt, olisikohan se unelma. En ole kyllä varma uskaltaisinko ...

7. Onko keittiösi täynnä leivontatarvikkeita? Mikä on seuraava hankinta ?

Rakastan piparimuotteja ja niille löytyy oma lipasto. Muitakin tarvikkeita löytyy, mutta lisää mahtuu. Varmuudella voin sanoa, että seuraava ostos on piparimuotti. Niitä pitää saada lisää......

8. Kun leivot, onko keittiön ovi lukossa ? Onko muun perheen viisainta pysytellä loitommalla ?

Tietysti on tilanteita jolloin myös kissat siirtyvät hiljaa taka vasemalle tunnelman kiristyessä, mutta muuten olen iloinen apukäsistä. Tykkään neuvoa ja opettaa muita. Se mikä on ihanaa, kun JR valloittaa keittiön eikä tarvitse nauttia kuin ihanista loppu tuloksista.

9. Mikä on lempileivonnaisesi jonka nautit kahvilassa ?

Tämä taitaa olla vaikein kysymys. Minulla ei mitää erityisherkkua ole, valkkaisin varmasti mielenkiintoisimman.

10. Mikä on mielestäsi onnistuneen leivonnaisen salaisuus ?

Hyvät raaka-aineet, hyvä idea, toimivat välineet, hyvällä mielellä leivottu ja tarvitsee se lopuksi myös hyvän seuran missä se nautitaan.

Olen todella todella yllättynyt saastani huomiosta. Kiitokset kaikille emoille haasteista ym

Auringonpaisteiset terveiset
Piipa

Yllä pari Piipan haastetyötä vuodelta 2012.
n-h

Voisin lopettaa suklaan syömisen, jos haluaisin, mutta en ole luovuttajatyyppiä.

Lisää
26.02.2013 21:15 - 26.02.2013 21:15 #15979 : Onneli78
Onneli78 vastasi aiheeseen: Re: Vuoden 2012 foorumilainen!
ONNEA Piipak!! Upeeta! :)

Sivu luotiin ajassa: 0.085 sekuntia
Toteutus: Kunena foorumi

Sponsorit 2017