Haastehöpinät helmikuu 2016
- Leivontanurkka
-
- Poissa
- Kakkumaakari
-

Olen ihan iloinen sijastani, ja onnellinen puolestasi. Kiitän siis selkokielisesti uudestaan palkinnon siirrosta

Heidi / Leivontanurkka
Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Leivontanurkka kirjoitti: Taas jäi osa tekstistä pois
Ihanaa maaliskuuta kaikille kanssaleipojille!
offtopic: tuo on kyllä perin jännä juttu ja olisi mielenkiintoista ja hyvä saada kiinni, mistä moiset katoamiset johtuu!

Onnea voitokkaille leipomuksille!

Nyt keksimään etsimään ulkomaisia pääsiäisleipomuksia!

- Leivontanurkka
-
- Poissa
- Kakkumaakari
-
Joka kerta sama juttu. Sitten tein ihan kirjaimilla hymynaaman niin se sitten kelpuutettiin..
Ihan outoa!
Heidi / Leivontanurkka

En ole varma ehdinkö tässä kuussa osallistua haasteeseen, koska herra 6 veen synttärileipomuksiin menee oma painonsa. Mutta katsellaan, jos vaikka jaksaisi

Paljon onnea muille sijoittuneille!

Pisteytys oli hyvin vaikeaa tällä kerralla, niinkuin muutkin sanoivat. Ihailin muiden pullanleipojien upean kuohkeita ja kohonneita pullia!
Jäin vähän miettimään, kun kommenteissani kehuttiin intiaanisokeria, enkä sitä ollut käyttänyt. Itse olen tyytyväinen pisteosiini ja sijoitukseeni, mutta toivottavasti ei ole joltain pois.

- nami-hiiri
-
- Poissa
- Foorumin emo
-
ONNELIN osioon lisätty vahingossa siirtynyt kommentti pisteineen. Muilta osin järjestystä ei ollut tarpeen muuttaa, sponsorit ovat laittaneet viestit/paketit eteenpäin.
Onneli saa hiirenkolosta muistamisen ja lapset pääsiäisnamusia

Voisin lopettaa suklaan syömisen, jos haluaisin, mutta en ole luovuttajatyyppiä.
- Sokerivaltakunta
-
- Poissa
- Kakkumaakari
-
Kävin samalla päivitämässä Vuoden leivontafoorumilainen palkinnon kuvia. Jotain meinasin unohda sänkyn vieressä

http://leivontafoorumi.fi/foorumi/leivontafoorumin-tiedotteita/964-vuoden-2015-foorumilainen#20216
- Leivontanurkka
-
- Poissa
- Kakkumaakari
-

Noissa vihkosissa on kivoja reseptejä, sain samat tammikuun palkinnon kanssa .
Heidi / Leivontanurkka
Sain tammikuussa pussin sitä Suomen sokerilta, ja olen sen jälkeen käyttänyt sitä leivonnaisissa - olen korvannut valkoisen sokerin sillä joko osittain tai kokonaan. Ja kehuja on tullut!
Palkinto toimi siis oikealla tavalla

Käyttäisin tummaa muscovadoruokosokeria vieläkin enemmän, jos se olisi edullisempaa. Jos vaikka hinta laskisi, jos muutkin löytäisivät sen?!

Tällaisina hetkinä tulee mieleen, että paljon taitaa vielä olla asioita kaupan hyllyllä, joita saa löytää ja oivaltaa..

- Leivontanurkka
-
- Poissa
- Kakkumaakari
-
Itse sain paketin perjantaina ja pääsin hakemaan illalla. Lauantaina oli lähtö aamusta leipurikavereiden kanssa Tallinnaan viikonlopuksi, joten siksi vasta nyt saan laitettua palkinnon tänne. Olin todella ihastuksissani ja iloissani kaikesta ihanasta. Myös tytöt olivat innoissaan

Heidi / Leivontanurkka

Nyt on kivaa postailla, kun on uusi osoite, uusi blogialusta ja mukava kevätmieli

Sinikuvioidut Muurlan Emalimukit! Kiitos Valio!
Nyt olen muodin etunenässä - uskokaa tai älkää, kohta sinistä tihkuu sisusmuotiin laajemminkin

Linkki Cakeaus.blogspot.com, jossa palkinto esillä.
Ps. Mahtavia suklaapaketteja! Sveitsiläistä suklaata on kovasti kehuttu