- Vastaanotettu kiitos 0
Haastehöpinät / tammikuu 2011
Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Heitän tähän ajatuksena sellaisen että noita Haasteosallistuja-tunnuksiahan vois tehhä toisenkin ja se toinen tunnus olisi varattavissa vaikka koko päiväksi kerrallaan. Tällöin ei tarvitsisi kuin tietää että minä päivänä postauksen tekee. Ja alkuperäinen tunnus olisi edelleen varattavissa noin parin tunnin ajanjaksoiksi kerrallaan.Itse koin myös hankalaksi tuon "ajanvaraamisen". On sen verran kiireinen elämäntilanne ja aikaa postaukseen saattaa tulla yllättäen tai sitten sitä ei olekaan silloin kun on ajatellut...joten itseltä jäi joulukuussa osallistumatta tämän takia, vaikka muffinssit leivoinkin jo haastetta varten. En sitten tiedä, onko toi oikeesti hankalaa vai ajattelenko sen vaan olevan.
Kiva haaste kuitenkin ja mielenkiinnolla odottelen ihania leipomuksia!
Miltä tämä kuulostaisi teistä jotka koette hankalaksi tarkan ajankohdan tietämisen?
Heitän tähän ajatuksena sellaisen että noita Haasteosallistuja-tunnuksiahan vois tehhä toisenkin ja se toinen tunnus olisi varattavissa vaikka koko päiväksi kerrallaan. Tällöin ei tarvitsisi kuin tietää että minä päivänä postauksen tekee. Ja alkuperäinen tunnus olisi edelleen varattavissa noin parin tunnin ajanjaksoiksi kerrallaan.Itse koin myös hankalaksi tuon "ajanvaraamisen". On sen verran kiireinen elämäntilanne ja aikaa postaukseen saattaa tulla yllättäen tai sitten sitä ei olekaan silloin kun on ajatellut...joten itseltä jäi joulukuussa osallistumatta tämän takia, vaikka muffinssit leivoinkin jo haastetta varten. En sitten tiedä, onko toi oikeesti hankalaa vai ajattelenko sen vaan olevan.
Miltä tämä kuulostaisi teistä jotka koette hankalaksi tarkan ajankohdan tietämisen?
Toi vois Tanja olla tosi hyvä! Ja jos tulee semmonen haaste mihin on ihan hirveästi tunkua niin miksei toista varattavaakin tunnusta? Jos. Nyt ei tunnu olevan hirveetä tunkua kun kovin oottelen lisää herkkuja sinne, mutta ei tunnu ilmaantuvan. Onhan tässä vielä pari päivää..
Toi vois Tanja olla tosi hyvä! Ja jos tulee semmonen haaste mihin on ihan hirveästi tunkua niin miksei toista varattavaakin tunnusta? Jos. Nyt ei tunnu olevan hirveetä tunkua kun kovin oottelen lisää herkkuja sinne, mutta ei tunnu ilmaantuvan. Onhan tässä vielä pari päivää..
Ei oo tunkua, loppuryntäystä odottelen.
Mutta eipä tuo toisen tunnuksen tekeminen vaivaksi ole. Jospa se vaikka alentaisi kynnystä osallistua haasteisiin, vois vaikka ens kuun haasteeseen tehhä toisen tunnarin jota varataan päivä kerrallaan.
Kuvanlaadusta puheenollen, itse annan anteeksi huonon kuvanlaadun silloin, jos resepti on hyvä ja kuvasta kuitenkin pystyy näkemään, minkälainen leipomus on kyseessä ja se itse leipomus miellyttää silmää
Tunnus varattu 17.1. klo 21-22.Tunnus on varattu tänään 16.1. klo 22-00 ja 17.1. klo 19-21.Tunnus on varattuna tänään klo 21-22 ja huomenna 17.1. klo 16-18.
- nami-hiiri
-
- Poissa
- Foorumin emo
-
Nyt ovat kuvat selviä ja piirakat huolella valmistettuja. Hauskaa, että on oltu innolla mukana.
Säännötkin muuten sanelee jotakin arvostelun suhteen eli onko kilpailijat tulkinneet ne oikein vai 'nurin'.
Amerikan kisoissa käytetään 'Nanun' mainitsemaa styroxia ja kun tietää tai huomaa sen, niin ei niihin kakkuihin
saa 'makua' vängälläkään.
Nyt on ilmestynyt maukkaita piirakoita, joita kuolaan miltei joka ilta haarukka kädessä. Ovat niin syötävän näköisiäkin. Miltei vielä höyryävätkin tuoreuttaan !
Voisin lopettaa suklaan syömisen, jos haluaisin, mutta en ole luovuttajatyyppiä.
Vielä ehtii mattimyöhäisetkin mukaan!
Menen tosin iltavuoroon töihin joten yksityisviesteihin vastailu tapahtuu viiveellä. Sovitaan vaikka niin et kaikki jotka ilmoittautuu tänään klo 22 mennessä, ovat mukana haasteessa. Postausajat jatkuu tarvittaessa huomisen puolella.
Nyt töihin klo 21:30 asti ->
Mutta yhtä juttua ihmettelen. Kukaan ei tehnyt perinteistä lihapiirakkaa voitaikinakuoressa, sellaista jota tarjotaan usein isoissa juhlissa taikinakuvioilla kauniisti koristeltuna.
Minkä niminen blogi sinulla on? Utelias mielenkiinto heräsi leipomuksiasi kohtaan.