Haastehöpinät / helmikuu 2011

Lisää
03.03.2011 16:58 - 03.03.2011 16:58 #8881 : Nanun
Vastaus käyttäjältä Nanun aiheessa Re: Haastehöpinät / helmikuu 2011

Koska puolella haasteeseen osallistujilla oli "sydäntä" vain tuo samainen sokerimassa sydän leivoksen päälle asetettuna. Jopa toisella voittajista.
En halua protestoida vaan avata silmiä.

Jep. Mut tuskin nuo mun muutamat sokerimassasydämet minun kakkua vei voittoon?

Ei varmaankaan, mutta ilman niitä muutamia sokerimassa sydämiä kakkusi on aiheen vierestä. Onhan niillä siis pakko olla joku merkitys tällaisessa haasteessa? En kai mie ole oikeasti ainoa kun näin ajattelee?

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
03.03.2011 18:07 - 03.03.2011 18:07 #8885 : NaMiNaMi
Vastaus käyttäjältä NaMiNaMi aiheessa Re: Haastehöpinät / helmikuu 2011
Kyllä mä ainakin ohjeista ymmärsin että sydän tulee olla itse leipomuksessa ei koristeissa. Mut mitäs väliä sillä enää on. Nää on tulkintakysymyksiä ja kisa on jo ohi.

Lisää
03.03.2011 18:21 - 03.03.2011 18:21 #8887 : Nanun
Vastaus käyttäjältä Nanun aiheessa Re: Haastehöpinät / helmikuu 2011
Peli pelinä, kuten sanotaan ja tosissaan kisa on ohi jo.
Kiitos silti NaMiNaMi kun kävit kertomassa etten nyt ihan ainoa ole, kun sen noin ymmärsi.

Lisää
03.03.2011 20:49 - 03.03.2011 20:49 #8889 : Tanja
Vastaus käyttäjältä Tanja aiheessa Re: Haastehöpinät / helmikuu 2011

Toi voi olla totta että ensimmäiseksi ilmestyvä leivonnainen saa eniten huomiota ja muita sitten verrataan siihen. Joten onko mahdollista toteuttaa tätä hommaa vaikka siten, että KAIKKI leivonnaiset ovat piilossa siihen asti kunnes varsinainen äänestys alkaa? Silloin kaikki ovat samalla viivalla. Eli ilmoittautuminen ja postaaminen tapahtuu samanlailla kuin ennenkin, mutta jotenkin 'näkymättömissä'. Eli ketju avataan näkyväksi yleisölle vasta äänestyksen alkaessa. Vielä parempi jos osanottajat itsekään ei näkisi toistensa luomuksia. Sitten ei pitäis olla nokan koputtamista kenelläkään

Kai.

Sillä aikaisemmin käytetyllä "osallistumiskaavalla" moista toteutettiin, mutta se oli aivan liian työläs emolle. Jatkuvasti osa osallistujista tarvitsi apua kaavan käytössä (mikä on sikäli ihan ymmärrettävää, eihän kaikki voi automaagisesti osata foorumin toimintoja). Joten siksi päädyttiin tähän haasteosallistuja-tunnuksen käyttöön. Viestien piilottaminen ei onnistu kuten asiaa kuvailit.

Näillä siis mennään. Hyviä ehdotuksia saa toki vielä esittää, kaikkia kuunnellaan mutta kaikkea ei voi kohtuuden nimissä toteuttaa.

muoks. ja vielä tuohon "sydämen määrittelyyn" että aikaisemmin oli hieman eripuraa siitä että vedettiinkö liian tiukkaa linjaa osallistujien hyväksymisessä mukaan haasteisiin. Nyt päätettiin vetää hieman höllempää linjaa ja näin äänestäjät saivat itse päättää mikä miellyttää itseään eniten. Kukin katsoo vähän eri näkökulmista näitä ja siten myös mielipiteitä on monia. Eikä ole yhtä ainutta oikeaa tapaa, ellei sitä ole tarkkaan määritelty haasteohjeessa.

Lisää
04.03.2011 09:05 - 04.03.2011 09:05 #8890 : TaikaKokki
Vastaus käyttäjältä TaikaKokki aiheessa Re: Haastehöpinät / helmikuu 2011
Kiitos kommenteista ja keskustelusta.
Niin, minusta tuo Tanjan kertoma "hieman höllempi linja" on hyvä. Sääntöjä on turha vetää liian tiukoiksi, koska se voi vaikuttaa osallistumisprosenttiin merkittävästi. Parempi mennä näillä ja jokainenhan voi sitten itse päättää ketä äänestää ja kenen näkemys on lähimpänä omiaan.

Nanun: No hard feelings

Sivu luotiin ajassa: 0.152 sekuntia
Toteutus: Kunena foorumi

Sponsorit 2017