Kirjoitatko kaikesta leipomastasi blogiin?

Lisää
18.03.2010 13:20 - 18.03.2010 13:20 #19513 : Tanja
Tanja loi aiheen:
Eli otsikossa kysymys jo tulikin.

Kirjoitatko kaikesta blogiin mitä keittiössäsi syntyy? Jos, nii miksi? Jos et, nii miksi?

Mie laitan sinne näytille "vain tärkeimmät" tai jollain tavalla kuvaukselliset tai erittäin maistuvat tai mieleenpainuvat leipomukset. Useasti tulee tehtyä sämpylöitä tai jotain pullia, mokkapaloja tms joita en jaksa vaivautua blogiin asti näpyttelemään.

Mites muilla?

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
18.03.2010 14:06 - 18.03.2010 14:06 #4523 : Anonymous
Anonymous vastasi aiheeseen: Re: Kirjoitatko kaikesta leipomastasi blogiin?
Sama täällä, en postaa tavallisia piirakoita, sämpylöitä tai usein tekemiäni juttuja.

Lisää
18.03.2010 14:20 - 18.03.2010 14:20 #4525 : Anonymous
Minäkään en laita kuin "erikoisimmat". Joskus niistäkin osa unohtuu laittaa, esimerkiksi siksi ettei ole kuvia.

Lisää
18.03.2010 17:03 - 18.03.2010 17:03 #4535 : Sanja
Sanja vastasi aiheeseen: Re: Kirjoitatko kaikesta leipomastasi blogiin?
Mä ylensä kuvaan kaiken ja saatan laittaa tavallisiakin juttuja, jos niitä ei ole aiemmin blogissa. Mutta en mä kaikkea kyllä laita blogiin. Esim. just pullia on turha laittaa montaa kertaa, ellei ne nyt jotenkin ole erityisiä. Mut kyllä musta ihan kiva, että tavallisiakin leivonnaisia löytyy blogeista.

Lisää
18.03.2010 17:33 - 18.03.2010 17:33 #4536 : Paula
Paula vastasi aiheeseen: Re: Kirjoitatko kaikesta leipomastasi blogiin?
En laita kaikkea. Tavallisiakin juttuja laitan, mutta aina vain kerran. Jotkut taitaa postata saman leipomuksen moneen otteeseen.

Toisaalta, joskus saatan jättää jonkun leivonnaisen laittamatta, jos se ei sovi mihinkään olemassa olevaan kategoriaan. Harvemmin lisään uutta kategoriaa.

Lisää
18.03.2010 18:32 - 18.03.2010 18:32 #4532 : Tanja
Tanja vastasi aiheeseen: Re: Kirjoitatko kaikesta leipomastasi blogiin?

Toisaalta, joskus saatan jättää jonkun leivonnaisen laittamatta, jos se ei sovi mihinkään olemassa olevaan kategoriaan. Harvemmin lisään uutta kategoriaa.

Hee, tää onkin hauska. Tai siis, mie kun tein paahtovanukasta ni sille oli pakko keksiä oma kategoria. Ei se nyt mikään torttu ole, eikä varsinkaan kakku. Tein sit yksinkertasesti kategorian jonka nimi on "Muut makeat jälkiruoat" ja ajattelin et tungen sinne sit jos teen joskus vaikka kiisseliä tms. mikä ei sovi mihinkään muuhun kategoriaan.

Lisää
18.03.2010 18:36 - 18.03.2010 18:36 #4533 : Paula
Paula vastasi aiheeseen: Re: Kirjoitatko kaikesta leipomastasi blogiin?

Hee, tää onkin hauska. Tai siis, mie kun tein paahtovanukasta ni sille oli pakko keksiä oma kategoria. Ei se nyt mikään torttu ole, eikä varsinkaan kakku. Tein sit yksinkertasesti kategorian jonka nimi on "Muut makeat jälkiruoat" ja ajattelin et tungen sinne sit jos teen joskus vaikka kiisseliä tms. mikä ei sovi mihinkään muuhun kategoriaan.

Mä laitoin tän takia aikanaan just jälkiruoka-kategorian, kun sinne voi laittaa letuista juustokakkuihin vaikka mitä.

Lisää
19.03.2010 08:30 - 19.03.2010 08:30 #4538 : TaikinaTaivas
TaikinaTaivas vastasi aiheeseen: Re: Kirjoitatko kaikesta leipomastasi blogiin?
Mulla alussa blogi oli ikäänkuin leivontapäiväkirja, johon laitoin kaikki leipomukseni näkösälle ja silloin pyrinkin tekemään aina erilaisia leipomuksia ja periaate oli etten laita näkösälle samoja juttuja kahteen kertaan. Sit jossain vaiheessa tuli lipsuttua ja pullapostauksia on tullut laitettua useita ja esim. laskiaispullat, Runebergintoret yms. kahteen kertaan. Lättyjä, pannareita, kiisseleitä ja jälkiruokarahkoja en blogiini laita, enkä tavallisia lämppäreitä tai täytettyjä patonkeja tai ... .

Lisää
20.03.2010 09:13 - 20.03.2010 09:13 #4551 : Pioni
Pioni vastasi aiheeseen: Re: Kirjoitatko kaikesta leipomastasi blogiin?
Minulla hirveesti vaihtelee... välillä päätän pitää blogini vain kakkublogina ja välillä taas tulee tupattua sinne vähän sitä sun tätä. Paljon kuitenkin leivon ihan tavallisia pullia, sämpylöitä yms, enkä niitä blogiini laita.

Blogiin laittamisessa on se hyvä puoli että ohje on varmassa tallessa. Minulla on paljon reseptejä pienille lapuille kirjoitettuna, (nyt kun tulostin sanoin sopimuksen irti) joita en sitten saa laitettua kansioon. Välillä saan etsiä kissojen ja koirien kanssa jotain tärkeää reseptiä.

Lisää
21.03.2010 06:54 - 21.03.2010 06:54 #4570 : Pullahiiricom
Pullahiiricom vastasi aiheeseen: Re: Kirjoitatko kaikesta leipomastasi blogiin?
Itse laitan blogiini yleensä kaikki kakut ja joitakin kotileivonnaisia. Jotkut suosituimmat reseptit ovat moneen kertaan, koska haluan blogia pitää itselleni leivontakirjana ja silloin muistan mitä tein viimeksi mihinkin juhliin tarjolle. Ihan kaikki leivonnaiset eivät blogiini kuitenkaan päädy, syinä joko kuvan puuttumattomuus tai sitten se, että perureseptillä olen leiponut jonkun tutun jutun esim. mokkapalat, pullaa tmv. Myös ajoittain tulee ns. nostettua reseptejä esille eli kun leivon jotain oikein suosittua juttua, niin saatan sen päivittää ihan sitä varten, että blogini lukijat muistaisivat tuon hyvän reseptin arkistoista. Kaikki kun eivät käy blogiarkistoa lukemassa...

Lisää
21.03.2010 07:58 - 21.03.2010 07:58 #4571 : namia
namia vastasi aiheeseen: Re: Kirjoitatko kaikesta leipomastasi blogiin?
En. Nykyään blogin päivittely (kuten myös leipominenkin) on jäänyt vähemmälle kiireiden takia, mutta yritän kuitenkin edes suurimman osan uusista kokeiluista muistaa kuvata ja laittaa blogiinkin asti.

Lisää
22.03.2010 15:18 - 22.03.2010 15:18 #4619 : Anonymous
Olen tehnyt niin, että jos on hyvää laitan blogiin, mutta jos on huonoa niiin eih

Olis jotenkin tosi tyhmää alkaa hehkuttaa, että olipas ihan älyttömän hyvää ja sit todellisuudessa on kuin söis suoraan pussista jauhoja tai jopa pahempaa.

Täytekakut on oikeastaan ainoita mitä haluis laittaa, mut joskus tulis niin pitkä tauko, että pitää laittaa vähän kaikkea, mutta hyvää sen täytyy olla.

Lisää
23.03.2010 07:23 - 23.03.2010 07:23 #4631 : Anonymous
En laita kaikkea. Muutenkin kirjoittaminen on lyhyttä kun tuntuu että aika ei riitä Pääasiallisesti kakut vain, uudet suolaiset leipomukset ja joitain uusia makeita jos on. Normi ruokia en laita olleskaan... Ehkä joskus sit

Lisää
24.03.2010 07:16 - 24.03.2010 07:16 #4661 : Niina
Niina vastasi aiheeseen: Re: Kirjoitatko kaikesta leipomastasi blogiin?
Tarkoituksenani on laittaa kakkujen lisäksi ihan perusleipomuksiakin, jotta saan itselleni suosikkiresepteistä reseptikirjan samalla. Jos kokeilen jotain uutta reseptiä ja en tykkää mausta tai resepti ei muuten vaan toimi, niin en sellaisia sitten laita, kun en aio uudestaan sitä tehdä kuitenkaan. Enkä tietysti halua moista toimimatonta reseptiä muillekaan jakaa kokeiltavaksi. Blogini on kuitenkin vasta niin aluillaan, että katsotaan miten käy. Mutta tämä on siis aikomukseni...

Lisää
24.03.2010 14:09 - 24.03.2010 14:09 #4676 : hanna
hanna vastasi aiheeseen: Re: Kirjoitatko kaikesta leipomastasi blogiin?
Täytekakuista ja hyydytetyistä kakuista laitan melkein kaikki esille, muista leivonnaisista laitan jos on tosi hyvää ja en ole ennen julkaissut. Pyrkimyksenä se ettei kahta kertaa tulisi samaa...

Lisää
28.03.2010 08:37 - 28.03.2010 08:37 #4762 : Helmi.fi
Helmi.fi vastasi aiheeseen: Re: Kirjoitatko kaikesta leipomastasi blogiin?
Minä olen vähän laiska päivittämään blogiin suolaisia leivonnaisia, vaikka toki niitäkin syntyy.

Blogiin päivitän pääasiassa täyte- ja hyydykekakut, muut makeat leivonnaiset, voileipäkakut ja tarvikehankinnat. Tosin olen vähän turha laiska päivittämään blogia, enkä osaa lisätä postauksia, joissa ei lue tarkempia speksejä kakuista. Tämän takia nytkin on aika monta leipomusta postaamatta...

Lisää
28.03.2010 08:53 - 28.03.2010 08:53 #4765 : Tarjan kyökissä
Tarjan kyökissä vastasi aiheeseen: Re: Kirjoitatko kaikesta leipomastasi blogiin?
Kakut on tullut melkein kaikki laitettua mutta muita leivonnaisia ei ole aina tullut laitettua. Välillä kun tekee samoja juttuja monta kertaa niin ei viitsi aina laittaa postausta.

Lisää
09.04.2010 18:04 - 09.04.2010 18:04 #5141 : Tanja
Tanja vastasi aiheeseen: Re: Kirjoitatko kaikesta leipomastasi blogiin?
Jatkan nyt tähän samaan ketjuun vielä kun mieleeni tuli Mitä söit tänään -ketjua lukiessa että siellä ihmiset laittelee päivä toisensa jälkeen toinen toistaan ihanempia ruokia... kuinka usein laitatte ruokapostauksia blogeihin? Jos ette laita niin miksi, koska ainakin tuossa edellä mainitussa ketjussa moni ruoka ainakin vaikuttaa vievän kielen mennessään niin niitä reseptejä lukisi kyllä mielellään.

Lisää
26.11.2010 21:21 - 26.11.2010 21:21 #8059 : Onneli78
Onneli78 vastasi aiheeseen: Re: Kirjoitatko kaikesta leipomastasi blogiin?
Minä laitan blogiini sekä leipomuksia että ruokia. Melkein kaikki leipomukset kuvaan ja laitan blogiini, mutta läheskään kaikkia ruokia en kuvaa ja vain jotkut päätyvät blogiini. Blogini on minulle myös oma reseptikirjani.

Lisää
11.02.2011 12:44 - 11.02.2011 12:44 #8621 : Anonymous
Kyllä se tahtoo olla niin, että blogistani löytyy lähes kaikki tekemäni. Harvemmin edes unohdan postata sinne tekemisiäni. Etenkin nyt kun olen työttömänä on blogin pitämiseen tullut vieläkin enemmän intoa !

Lisää
26.05.2011 15:29 - 26.05.2011 15:29 #9653 : Anonymous
Laitan blogiini kaikki juhliin leipomani ja jotain mitä olen innostunut hankkimaan leipomista varten.Mutta tavallisia sämpylöitä ja pullia en kyllä sinnen jaksa rustata.Kuivakakuista tulen laittamaan vaan uudet kokeilut,en siis ihan kaikkea mitä teen.Olisi hiukan turhaa,koska leivon kuitenkin niin usein.

Lisää
31.05.2011 18:02 - 31.05.2011 18:02 #9725 : Mariza
Mariza vastasi aiheeseen: Re: Kirjoitatko kaikesta leipomastasi blogiin?
Kirjoittelin ennen melkein kaiken mitä tein, mutta nykyään olen unohtanut kameran niin monesti, että en päivitä kuin onnistuneimmat. Joskus oli myös näitä "älä kokeile tätä seuraavalla kertaa"-juttuja.

Lisää
01.06.2011 17:28 - 01.06.2011 17:28 #9768 : purppurahelmi
purppurahelmi vastasi aiheeseen: Re: Kirjoitatko kaikesta leipomastasi blogiin?
No eipä juuri tule laitettua perusjuttuja, kakkuja sitten pääosin.

Lisää
01.06.2011 19:29 - 01.06.2011 19:29 #9779 : NaMiNaMi
NaMiNaMi vastasi aiheeseen: Re: Kirjoitatko kaikesta leipomastasi blogiin?
Mä laitan kaiken, paitsi pyllylleen menneet, koska en oo vielä kahdesti leiponut samalla reseptillä MITÄÄN

Lisää
28.06.2011 06:20 - 28.06.2011 06:20 #9913 : Monalisa
Monalisa vastasi aiheeseen: Re: Kirjoitatko kaikesta leipomastasi blogiin?
Tää onkin mielenkiintoinen. Piti oikeen alkaa miettimään Olen nyt reilun vuoden pitänyt blogia (blogeja) ja taitaa olla niin että sinne on päätyneet melkein kaikki mitä on leivottu. Yksi suklaatorttu joka oli ihan fiasko tais olla ainoa joka on sensuroitu, muuten taitaa kaikki sieltä löytyä

Sivu luotiin ajassa: 0.182 sekuntia
Toteutus: Kunena foorumi

Sponsorit 2017