Rennon illan tarjottavat 20:lle - mitoitus?

Lisää
09.11.2011 15:49 - 09.11.2011 15:49 #19854 : Paula
Paula loi aiheen:
Illanistujaistopikki oli melkein, muttei kuitenkaan sopiva. [/size]

Eli kysyisin/pyytäisin apua tarjoilujen mitoittamiseen 20]Suunnitteilla on:[/u]
  • 6]
  • iso kana-aurajuustovoileipäkakku (kaikki ei varmaan syö aurajuustoa)
  • liha- ja/tai juustopasteijoita 40 kpl (pieniä, paistovalmiita)
  • fetasalaattia
  • sipsiä
  • karkkia
  • Kuinka paljon mitäkin salaatin ainesosaa? (jäävuori)salaatti/rucola/kurkku/feta/kirsikkatomaatti/oliivi)
  • Tarvitseeko muuta??

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
09.11.2011 17:38 - 09.11.2011 17:38 #11344 : Tekila
Tekila vastasi aiheeseen: Re: Rennon illan tarjottavat 20:lle - mitoitus?
Tunnetko kaikki noi 20 hyvin, että on ilmoittanut allergiat tms? Itse tekisin vähän isommissa bileissä niin, että eri aineet on erikseen. Saa tehdä sit omanlaisensa salaatin.

Määristä en kyllä osaa antaa vinkkejä. Googlaisin ehkäpä jonkun Pirkka tms. sivuston ja sitten triplaisin tms. aineet mitä ehdottaa. Eikös ne aika tiukasti mitoita salaatit standardien mukaan.

Itse tekisin täytettyjä tuulihattuja ja varmaan teenkin kunhan on vaan tuparit! Tosin koskaan en ole tehnyt, niin en tiedä miten hyvänä ne pysyy pitkän illan.

Lisää
09.11.2011 18:44 - 09.11.2011 18:44 #11352 : Paula
Paula vastasi aiheeseen: Re: Rennon illan tarjottavat 20:lle - mitoitus?

Tunnetko kaikki noi 20 hyvin, että on ilmoittanut allergiat tms? Itse tekisin vähän isommissa bileissä niin, että eri aineet on erikseen. Saa tehdä sit omanlaisensa salaatin.

Juu, ajattelinkin laittaa salaattiaineksia vähän eri kippoihin. Erityisruokavaliota olen kysellyt, muttei kukaan mitään sanonut. Makuasioista ei sitten mitään voikaan.

Määristä en kyllä osaa antaa vinkkejä. Googlaisin ehkäpä jonkun Pirkka tms. sivuston ja sitten triplaisin tms. aineet mitä ehdottaa. Eikös ne aika tiukasti mitoita salaatit standardien mukaan.

Ihan hyvä idea. Kokeillaanpas.

Itse tekisin täytettyjä tuulihattuja ja varmaan teenkin kunhan on vaan tuparit! Tosin koskaan en ole tehnyt, niin en tiedä miten hyvänä ne pysyy pitkän illan.

Tuulihattuihin tms. ei taida olla enää aikaa. On niin paljon muutakin puuhaa. Siksi osa tarjottavista valmiita, kuten nuo pasteijat.

Sivu luotiin ajassa: 0.064 sekuntia
Toteutus: Kunena foorumi

Sponsorit 2017