- Vastaanotettu kiitos 0
- Keskustelu
- Leivontafoorumilla tapahtuu
- Leivontafoorumin tiedotteita
- Kehitysideointia ja kysymyksiä
- Kysymys ylläpidolle
Kysymys ylläpidolle
Voisiko tänne laittaa alueen resepteille, että olisi kirjoittajille selvää mihin laitetaan ohjeet? Ei ole kovin monimutkaista, olen itse kokenut foorumin ylläpitäjä.
Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Yleisesti ottaen kaikki reseptit ovat tervetulleita, makeat reseptit makean leivonnan alle ja suolaiset suolaisen leivonnan alle jne.
- Vastaanotettu kiitos 0
- unelmaaleipomass
-
- Poissa
- Keksimestari
-
- Vastaanotettu kiitos 0
Foorumin säännöissä on kohta josta voi jäsenyyttä pyytää. Mutta käyhän se näinkin, lisäsin sinut nyt aktiiveihin.Minulla on nyt kaksikymmentä viestiä kirjoitettuna, niin olisin vain halunnut kysyä, että miten pääsen aktiivijäsenet ryhmään. Lisäännynkö automaattisesti vai täytyykö minun tehdä jotain?
Yritin etsiä sivustolta neuvoa, mutten ainakaan huomannut mitään, niin ajattelin laittaa viestini tänne. Hyvää joulua!
- unelmaaleipomass
-
- Poissa
- Keksimestari
-
- Vastaanotettu kiitos 0
Itse ei voi vaihtaa, laita miulle yv]http://www.leivontafoorumi.fi/portaali/images/icon_smile.gif[/img]Onko mahdollista vaihtaa sähköpostiosoitetta asetuksiin? Minulta on nykyinen sähköposti poistumassa ja yritin käydä vaihtamassa uutta, mutta en päässyt vaihtamaan vaikka toimin ohjeiden mukaan (jos ymmärsin ohjeet oikein
).
- taikataikinat
-
- Poissa
- Leivänpaistaja
-
- Vastaanotettu kiitos 1

Sellaista vinkkaisin, kun salasana piti resetoida niin pystyykö johonkin siihen heti laittamaan näkyville mitä merkkejä salasanaan vaaditaan, itseltäni tarvittiin monta yritystä ennen kuin sain sopivan salasanan tehtyä ja kännykällä tuon palapelin rakentaminen kun ei ole helpointa mahdollista puuhaa niin jos saisi jonkun muun siltä säästettyä..

Ihmettelin moneen kertaan, kun teksti hävisi aina painettuani enteriä, mutta sitten tajusin mistä oli kyse.
Siihen saa varmaan useamman tekstirivin kerrallaan näkyviin, niin kirjoittaminen on helpompaa?
- nami-hiiri
-
- Poissa
- Foorumin emo
-

Uudet sivut vaatii hieman totuttelua, mutta minusta eilen tutkittuani ..hieman sitä sun tätä, niin tuntuvat jopa helpommilta käyttää, kuin aiempaa 'helppoa'

Myönnän, että ihan en ymmärtänyt mainitsemaasi 'yksirivisyyttä', kun tämä kirjoitus osio on ainakin 10 rivin alue.
Terkuin n-h
Voisin lopettaa suklaan syömisen, jos haluaisin, mutta en ole luovuttajatyyppiä.
tonttoli kirjoitti: Yksityisviestiä kirjoittaessa näkyy vain yksi tekstirivi kerrallaan.
Ihmettelin moneen kertaan, kun teksti hävisi aina painettuani enteriä, mutta sitten tajusin mistä oli kyse.
Siihen saa varmaan useamman tekstirivin kerrallaan näkyviin, niin kirjoittaminen on helpompaa?
Itsekin ihmettelin tuota aluksi. Viestinkirjoitusikkunan kokoa pystyy säätämään punaisen nuolen osoittamasta kohdasta vetämällä:
- nami-hiiri
-
- Poissa
- Foorumin emo
-
Vanha salasana kelpaa mainiosti, kun siihen lisää jonkun vaikka näistä merkeistä: ° + * .....ei sen kummempaa !
Palapeli on hauska - minä pidin siitä erityisesti. Leivontafoorumille poikkean miltei aina vain tietokoneelta tai milloin on matkapuhelinta hieman suurempi vekotin kädessä

n-h
Voisin lopettaa suklaan syömisen, jos haluaisin, mutta en ole luovuttajatyyppiä.
Minulle on useamman kerran käynyt niin, että julkaistusta tekstistä on jäänyt osa pois. Aina en ole huomannut sitä heti ja teksti on jäänyt oudon tynkäksi.
Tekstin lopusta on jäänyt lause tai sanoja pois.
Viimeksi äsken kävi niin, kun olin puhelimella kirjoittanut tekstin. En muista, onko ongelmaa esiintynyt vain puhelimella kirjoittaessani. Enkä tiedä, onko tähän helppoa ratkaisua olemassa..
- nami-hiiri
-
- Poissa
- Foorumin emo
-
Puhelimen kanssa saattaa hyvin tulla tuollainenkin ongelma. Odotellaan mitä Tanja vastaa myöhemmin, kun opiskelupäivä päättyy.
- Leivontanurkka
-
- Poissa
- Kakkumaakari
-
Miten, pystyykö yksityisviestejä lukemaan puhelimella? En ainakaan löytänyt, kun koitin tänään.
Heidi / Leivontanurkka
- nami-hiiri
-
- Poissa
- Foorumin emo
-
Mobiilinäkymässä yksityisviestit -linkki jää piiloon, jos selaa pystysuunnassa. Ainakin itselläni tulee Yksityisviestit näkyviin, kun kääntää puhelimen vaakatasoon.

- nami-hiiri
-
- Poissa
- Foorumin emo
-
Hiireltä ei tekstit katoa, vaikka joskus olisi suotavaa, kun kirjoitan niin paljon

Riippuu kai puhelimista missä tekstin saa vaakatasoon, minulla ei. Se sopii minulle, koska vastaan mieluiten koneella tai iPadilla. Jälkimmäistä kannan mukanani vain, jos olen yli yön pois.

Yksityisviestit olen löytänyt puhelimella myös niin, että menen viestiketjuun, jossa on kommenttini. Painan siinä avatartani (kuvaani), jolloin aukeaa profiili ja siellä on myös Yksityisviestit yhtenä rivinä. Kun painaa "Yksityisviestit", niin pääsee lukemaan niitä.
Ei niin nopeaa, mutta toimii
Korjasin tekstiäni uudella viestillä, mutta korjatusta tekstistä katosi korjattu osuus

Mutta hymyilevän hymiön olisin halunnut lisätä edelliseen viestiin

- Leivontanurkka
-
- Poissa
- Kakkumaakari
-

Heidi / Leivontanurkka
- Keskustelu
- Leivontafoorumilla tapahtuu
- Leivontafoorumin tiedotteita
- Kehitysideointia ja kysymyksiä
- Kysymys ylläpidolle