Kysymys ylläpidolle

Lisää
11.09.2009 17:34 - 11.09.2009 17:34 #19302 : Anonymous
Anonymous loi aiheen:
Hei, olen kirjoittanut tänne piimäpiirakan ohjeen. Sitä vain ei enää ole, miksi se on poistettu?
Voisiko tänne laittaa alueen resepteille, että olisi kirjoittajille selvää mihin laitetaan ohjeet? Ei ole kovin monimutkaista, olen itse kokenut foorumin ylläpitäjä.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
11.09.2009 17:44 - 11.09.2009 17:44 #1286 : Tanja
Tanja vastasi aiheeseen: Re: Kysymys ylläpidolle
Varmaan joku väliaikainen häiriö ollut palvelimella jos et ole saanut viestiäsi lähetettyä. Emme ole poistaneet mitään viestejä, korkeintaan siirrämme ne oikealle alueelle. Voit kirjoittaa piimäpiirakkareseptisi vaikka Makea leivonta -alueelle.
Yleisesti ottaen kaikki reseptit ovat tervetulleita, makeat reseptit makean leivonnan alle ja suolaiset suolaisen leivonnan alle jne.

Lisää
11.09.2009 17:48 - 11.09.2009 17:48 #1287 : Anonymous
Anonymous vastasi aiheeseen: Re: Kysymys ylläpidolle
Kyllä minä sen lähetin.. no, turha surra kun maito on maassa. Ei kun uudestaan huomenna. Tuleekin ohje jo muistista.

Lisää
24.12.2012 13:32 - 24.12.2012 13:32 #15656 : unelmaaleipomass
unelmaaleipomass vastasi aiheeseen: Re: Kysymys ylläpidolle
Minulla on nyt kaksikymmentä viestiä kirjoitettuna, niin olisin vain halunnut kysyä, että miten pääsen aktiivijäsenet ryhmään. Lisäännynkö automaattisesti vai täytyykö minun tehdä jotain? Yritin etsiä sivustolta neuvoa, mutten ainakaan huomannut mitään, niin ajattelin laittaa viestini tänne. Hyvää joulua!

Lisää
26.12.2012 21:26 - 26.12.2012 21:26 #15658 : Tanja

Minulla on nyt kaksikymmentä viestiä kirjoitettuna, niin olisin vain halunnut kysyä, että miten pääsen aktiivijäsenet ryhmään. Lisäännynkö automaattisesti vai täytyykö minun tehdä jotain?

Yritin etsiä sivustolta neuvoa, mutten ainakaan huomannut mitään, niin ajattelin laittaa viestini tänne. Hyvää joulua!

Foorumin säännöissä on kohta josta voi jäsenyyttä pyytää. Mutta käyhän se näinkin, lisäsin sinut nyt aktiiveihin.

Lisää
27.12.2012 07:39 - 27.12.2012 07:39 #15670 : unelmaaleipomass
unelmaaleipomass vastasi aiheeseen: Re: Kysymys ylläpidolle
Olinpa minä sitten sokea Mutta kiitos paljon!

Lisää
16.02.2014 16:48 - 16.02.2014 16:48 #17624 : Henna73
Henna73 vastasi aiheeseen: Re: Kysymys ylläpidolle
Onko mahdollista vaihtaa sähköpostiosoitetta asetuksiin? Minulta on nykyinen sähköposti poistumassa ja yritin käydä vaihtamassa uutta, mutta en päässyt vaihtamaan vaikka toimin ohjeiden mukaan (jos ymmärsin ohjeet oikein ).

Henna73/ruokaunelmia

Lisää
17.02.2014 16:37 - 17.02.2014 16:37 #17629 : Tanja

Onko mahdollista vaihtaa sähköpostiosoitetta asetuksiin? Minulta on nykyinen sähköposti poistumassa ja yritin käydä vaihtamassa uutta, mutta en päässyt vaihtamaan vaikka toimin ohjeiden mukaan (jos ymmärsin ohjeet oikein

).

Itse ei voi vaihtaa, laita miulle yv]http://www.leivontafoorumi.fi/portaali/images/icon_smile.gif[/img]

Lisää
06.01.2016 21:05 #19946 : taikataikinat
taikataikinat vastasi aiheeseen: Salasana
Moikka ja onnittelut uudesta hienosta foorumista, hienoa työtä tiimi! :)

Sellaista vinkkaisin, kun salasana piti resetoida niin pystyykö johonkin siihen heti laittamaan näkyville mitä merkkejä salasanaan vaaditaan, itseltäni tarvittiin monta yritystä ennen kuin sain sopivan salasanan tehtyä ja kännykällä tuon palapelin rakentaminen kun ei ole helpointa mahdollista puuhaa niin jos saisi jonkun muun siltä säästettyä.. :)

Lisää
07.01.2016 10:12 #19949 : Tanja
Tanja vastasi aiheeseen: Salasana
Kiitos vinkistä, koitan katsoa mitä asialle voi tehdä! :)

Lisää
07.01.2016 12:07 #19955 : tonttoli
tonttoli vastasi aiheeseen: Yksityisviesti
Yksityisviestiä kirjoittaessa näkyy vain yksi tekstirivi kerrallaan.
Ihmettelin moneen kertaan, kun teksti hävisi aina painettuani enteriä, mutta sitten tajusin mistä oli kyse.
Siihen saa varmaan useamman tekstirivin kerrallaan näkyviin, niin kirjoittaminen on helpompaa?

Lisää
07.01.2016 12:45 #19956 : nami-hiiri
nami-hiiri vastasi aiheeseen: Yksityisviesti
Hei Tonttoli :)

Uudet sivut vaatii hieman totuttelua, mutta minusta eilen tutkittuani ..hieman sitä sun tätä, niin tuntuvat jopa helpommilta käyttää, kuin aiempaa 'helppoa' ;)
Myönnän, että ihan en ymmärtänyt mainitsemaasi 'yksirivisyyttä', kun tämä kirjoitus osio on ainakin 10 rivin alue.
Terkuin n-h

Voisin lopettaa suklaan syömisen, jos haluaisin, mutta en ole luovuttajatyyppiä.

Lisää
07.01.2016 12:51 #19957 : Tanja
Tanja vastasi aiheeseen: Yksityisviesti

tonttoli kirjoitti: Yksityisviestiä kirjoittaessa näkyy vain yksi tekstirivi kerrallaan.
Ihmettelin moneen kertaan, kun teksti hävisi aina painettuani enteriä, mutta sitten tajusin mistä oli kyse.
Siihen saa varmaan useamman tekstirivin kerrallaan näkyviin, niin kirjoittaminen on helpompaa?

Itsekin ihmettelin tuota aluksi. Viestinkirjoitusikkunan kokoa pystyy säätämään punaisen nuolen osoittamasta kohdasta vetämällä:

Lisää
07.01.2016 13:00 #19958 : nami-hiiri
nami-hiiri vastasi aiheeseen: Salasana
Vastaan oikeastaan tuohon 'taikataikinat' - viestiin!

Vanha salasana kelpaa mainiosti, kun siihen lisää jonkun vaikka näistä merkeistä: ° + * .....ei sen kummempaa !
Palapeli on hauska - minä pidin siitä erityisesti. Leivontafoorumille poikkean miltei aina vain tietokoneelta tai milloin on matkapuhelinta hieman suurempi vekotin kädessä ;)
n-h

Voisin lopettaa suklaan syömisen, jos haluaisin, mutta en ole luovuttajatyyppiä.

Lisää
07.01.2016 13:22 - 09.01.2016 18:42 #19959 : Tanja
Tanja vastasi aiheeseen: Salasana
Salasanan vaatimustasoa on nyt muutettu niin, että salasanan täytyy olla vähintään 10 merkkiä pitkä ja sisältää yhden ison kirjaimen ja yhden numeron. Ei siis symboleita, vaikka onkin suositeltavaa lisätä sellaisia ja näin tehdä salasanasta mahdollisimman turvallinen.
Viimeksi muokattu: 09.01.2016 18:42 : Tanja.

Lisää
01.02.2016 06:01 #20059 : tonttoli
tonttoli vastasi aiheeseen: Tekstistä häviää osa
Heissan!

Minulle on useamman kerran käynyt niin, että julkaistusta tekstistä on jäänyt osa pois. Aina en ole huomannut sitä heti ja teksti on jäänyt oudon tynkäksi.
Tekstin lopusta on jäänyt lause tai sanoja pois.

Viimeksi äsken kävi niin, kun olin puhelimella kirjoittanut tekstin. En muista, onko ongelmaa esiintynyt vain puhelimella kirjoittaessani. Enkä tiedä, onko tähän helppoa ratkaisua olemassa..

Lisää
01.02.2016 10:46 #20064 : nami-hiiri
nami-hiiri vastasi aiheeseen: Tekstistä häviää osa
.
Puhelimen kanssa saattaa hyvin tulla tuollainenkin ongelma. Odotellaan mitä Tanja vastaa myöhemmin, kun opiskelupäivä päättyy.

Lisää
01.02.2016 13:41 #20066 : Leivontanurkka
Leivontanurkka vastasi aiheeseen: .
Minulla tuota tekstin kanssa ongelmaa on ollut jos puhelimella kirjoittelee. Tuolla yhdessäkin keskustelussa on nyt pariin otteeseen jatkettu viestiäni XD
Miten, pystyykö yksityisviestejä lukemaan puhelimella? En ainakaan löytänyt, kun koitin tänään.

Heidi / Leivontanurkka

Lisää
01.02.2016 13:49 #20068 : nami-hiiri
nami-hiiri vastasi aiheeseen: .
En onnistunut minäkään löytämään yksityisviestejä puhelimella. En yleensä edes lue, mutta nyt testasin.

Lisää
01.02.2016 18:19 #20069 : Tanja
Tanja vastasi aiheeseen: Viestien tekstiä häviää ja yv:t mobiilissa
En osaa sanoa mistä johtuu ongelma, että osa viestistä katoaa... Tuleeko jokin virheilmoitus, vai puuttuuko vain osa tekstistä ilman mitään mutkia? Käykö näin sekä mobiilissa että normaalissa viestinlähetyksessä?

Mobiilinäkymässä yksityisviestit -linkki jää piiloon, jos selaa pystysuunnassa. Ainakin itselläni tulee Yksityisviestit näkyviin, kun kääntää puhelimen vaakatasoon. :)

Lisää
01.02.2016 18:38 #20070 : nami-hiiri
nami-hiiri vastasi aiheeseen: Viestien tekstiä häviää ja yv:t mobiilissa
.
Hiireltä ei tekstit katoa, vaikka joskus olisi suotavaa, kun kirjoitan niin paljon :)
Riippuu kai puhelimista missä tekstin saa vaakatasoon, minulla ei. Se sopii minulle, koska vastaan mieluiten koneella tai iPadilla. Jälkimmäistä kannan mukanani vain, jos olen yli yön pois.

Lisää
01.02.2016 18:42 #20071 : Tanja
Tanja vastasi aiheeseen: Viestien tekstiä häviää ja yv:t mobiilissa
Jos puhelinta ei saa vaakatasoon, voipi yv-tilannetta mennä tarkastelemaan suorasta linkistä (toimii vain kun olet ensin sisäänkirjautuneena foorumilla) joka näyttää tältä: http://leivontafoorumi.fi/yksitysviestit?task=inbox

Lisää
02.02.2016 05:07 #20081 : tonttoli
tonttoli vastasi aiheeseen: kysymys ylläpidolle
Silloin, kun tekstistä jää osa pois, niin siitä ei tule mitään ilmoitusta - katoaa vain :huh:

Yksityisviestit olen löytänyt puhelimella myös niin, että menen viestiketjuun, jossa on kommenttini. Painan siinä avatartani (kuvaani), jolloin aukeaa profiili ja siellä on myös Yksityisviestit yhtenä rivinä. Kun painaa "Yksityisviestit", niin pääsee lukemaan niitä.
Ei niin nopeaa, mutta toimii

Lisää
02.02.2016 05:09 - 02.02.2016 05:11 #20082 : tonttoli
tonttoli vastasi aiheeseen: kysymys ylläpidolle
Ei vissiin pitäisi kirjoittaa puhelimella.
Korjasin tekstiäni uudella viestillä, mutta korjatusta tekstistä katosi korjattu osuus :dry:
Mutta hymyilevän hymiön olisin halunnut lisätä edelliseen viestiin :)
Viimeksi muokattu: 02.02.2016 05:11 : tonttoli.

Lisää
02.02.2016 07:48 #20084 : Leivontanurkka
Leivontanurkka vastasi aiheeseen: .
Koitin puhelimella noita viestejä, ei näy. Mutta kattelen ne aina sitten koneelta ;)

Heidi / Leivontanurkka

Sivu luotiin ajassa: 0.162 sekuntia
Toteutus: Kunena foorumi

Sponsorit 2017