Maidottomat kermankorvikkeet ja kreemit

Lisää
02.11.2010 16:54 - 02.11.2010 16:54 #7779 : Tanja
Tanja vastasi aiheeseen: Re: Maidottomat kermankorvikkeet ja kreemit
Moikka Nanun ja tervetuloa foorumille!

Jossain olisin kuullut että kreemiä voi tehdä korvaamalla voi kokonaan kookosrasvalla? Mahtaakohan tässä olla perää? Ainakin olisi eri makuista kun voi, kunhan muistaa että ei voi tietääkseni pähkinäallergikoille käyttää.

Tässä samassa ketjussa oli itseasiassa aiemmin puhetta kookosrasvasta]Vastaanpa itse itselleni jotta ainakin marenkikreemistä tulee tosiaan ihan syötävää jopa kookosrasvalla.[/quote]

vanilliinikreemijauheen, joka on siis gluteeniton ja maidoton.

Hmm, miun vanilliinikreemijauheputelissa muistaakseni lukee ainesosaluettelossa maitoproteiini? Minkä merkkistä se siun jauhe on?

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
02.11.2010 18:15 - 02.11.2010 18:15 #7783 : Nanun
Nanun vastasi aiheeseen: Re: Maidottomat kermankorvikkeet ja kreemit

Jossain olisin kuullut että kreemiä voi tehdä korvaamalla voi kokonaan kookosrasvalla? Mahtaakohan tässä olla perää? Ainakin olisi eri makuista kun voi, kunhan muistaa että ei voi tietääkseni pähkinäallergikoille käyttää.

Tässä samassa ketjussa oli itseasiassa aiemmin puhetta kookosrasvasta]Vastaanpa itse itselleni jotta ainakin marenkikreemistä tulee tosiaan ihan syötävää jopa kookosrasvalla.

Hmm, miun vanilliinikreemijauheputelissa muistaakseni lukee ainesosaluettelossa maitoproteiini? Minkä merkkistä se siun jauhe on?[/quote]

Juu anteeksi jos tuli toistoa, en kai lukenut viestiketjua tarpeeksi huolella kun en huomannut.

Unohtui näköjään itse linkki laittaa, anteeksi, tässä se ilmeisesti ainoa maahantuoja kun tuota maidotonta ja gluteenitonta tuo suomeen http://www.sokerikoriste.com/

Lisää
02.11.2010 20:26 - 02.11.2010 20:26 #7791 : Tanja
Tanja vastasi aiheeseen: Re: Maidottomat kermankorvikkeet ja kreemit

Tässä samassa ketjussa oli itseasiassa aiemmin puhetta kookosrasvasta]Vastaanpa itse itselleni jotta ainakin marenkikreemistä tulee tosiaan ihan syötävää jopa kookosrasvalla.

Hmm, miun vanilliinikreemijauheputelissa muistaakseni lukee ainesosaluettelossa maitoproteiini? Minkä merkkistä se siun jauhe on?

Juu anteeksi jos tuli toistoa, en kai lukenut viestiketjua tarpeeksi huolella kun en huomannut.

Unohtui näköjään itse linkki laittaa, anteeksi, tässä se ilmeisesti ainoa maahantuoja kun tuota maidotonta ja gluteenitonta tuo suomeen http://www.sokerikoriste.com/ [/quote]

Juu nou hätä, ajattelin vain mainita että kyllä se pelittää kun aiemmin kyselit kookosrasvasta.

Mielenkiintoista, en ole tuommoiseen maahantuojaan törmännytkään. Kuulostaa kyllä mainiolta jos ei sisällä edes maitoproteiinia!

Sivu luotiin ajassa: 0.093 sekuntia
Toteutus: Kunena foorumi

Sponsorit 2017